جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: منفعل بودن برخی از دستگاه های فرهنگی در راستای تحقق و عملیاتی سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی امروز در جمع تعدادی از مبلغین اعزامی در دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد: مبلغان به عنوان نمایندگان دین، انقلاب و حاملان پیام امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی در بین مردم و جامعه شناخته می شوید.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان با اشاره به اینکه وظیفه مبلغین دینی بسیار حساس و کلیدی است، گفت: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در همان مسیری حرکت می کنند که امام راحل آن را برای همه ما ترسیم فرمودند، ولی با این وجود بعضی از مغرضین با اعمال نابخردانه خود زمینه فشار بر مردم و جامعه را فراهم می آورند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان اظهار کرد: مورد دیگری که امروز به عنوان دغدغه دلسوزان فرهنگی و انقلابی همواره مطرح می باشد، بحث منفعل بودن برخی از دستگاه های فرهنگی در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: عملکرد دستگاه های فرهنگی در این زمینه به هیچ وجه قابل قبول نیست، زیرا این نهادها همانطوری که از اسم شان هویداست باید در زمینه ترویج فرهنگ و روحیه دینی، اسلامی و انقلابی گام بردارند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان خاطرنشان کرد: امروز همه فعالان عرصه فرهنگی و اعتقادی باید با روحیه انقلابی و بصیرت دینی و سیاسی در مقابل جنگ رسانه ای که دشمنان قسم خورده نظام به راه انداخته اند با صلابت قرار بگیرند و اجازه هرگونه تهدید، تحریف و... را به آنان ندهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha