جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه لار

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی خرم، امام‌جمعه شهرستان لارستان است که با توجه به مشکلات مردم این شهرستان، آنان را به مسئولان مربوطه انتقال داده و تا برطرف شدن مشکلات آنها پیگیری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت‌الاسلام سید مختار موسوی خرم، امام‌جمعه شهرستان لارستان، همانند دیگر ائمه جمعه سطح کشور که دغدغه مشکلات مردم را دارند، در این ایام با توجه به مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم، در کنار آنان است و تا برطرف شدن مشکلات مردم را یاری و همراهی می‌کند.

یکی از مشکلات مردم که اخیراً امام‌جمعه لارستان درگیر برطرف کردن آن است، انتقال دغدغه سهامداران به مدیرعامل کارخانه سیمان لارستان است.

وی دغدغه و مطالبات سهامداران را به مدیرعامل کارخانه سیمان لارستان منتقل کرده و با رایزنی‌هایی و جلسه‌ای که برگزارشده منتظر پاسخ آن است.

حجت‌الاسلام موسوی خرم در پی رفع مشکلات سهامداران شرکت سیمان لارستان جلسه‌ای را با مدیرعامل این شرکت برگزار کرده است که در این جلسه بر رفع مشکلات مردم تأکید شد.

امام‌جمعه لارستان در این جلسه مطرح کرد: بیشترین خواسته مردم در دو مورد است که لازم است مورد توجه مسئولان قرارگرفته و پاسخ مناسب به سهامداران داده شود، که یکی از آنان درخواست سهامداران، شفاف‌سازی و گزارش دهی مسئولان نسبت به سود و زیان کارخانه است که انتظار می‌رود مورد توجه مسئولان واقع شود.

وی تصریح کرد: تعیین وضعیت نصب تجهیزات خریداری‌شده و جلوگیری از فرسودگی و زیان دهی سهامداران، دومین دغدغه مهم مردم از مدیران این کارخانه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha