چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مراسم عزاداری سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و آئین تکریم مادران و همسران شهدا

حوزه/ مراسم عزاداری سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و آیین تکریم مادران و همسران شهدا در مدرسه علمیه الزهراء(س ) شهرستان هندیجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، مراسم عزاداری حضرت ام‌البنین(س) و آئین تکریم مادران و همسران با حضور حجت‌الاسلام رستمی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی هندیجان، اساتید، طلاب و جمعی از مادران و همسران شهدا، در مدرسه علمیه الزهراء(س) شهرستان هندیجان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام رستمی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی هندیجان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)، اظهار داشت: مادران شهدا یادگاران گران‌بهایی هستند که شهدا در بین ما به امانت گذاشتند مادرانی که بدون هیچ چشم‌داشتی فرزندان خود را برای حفظ و پایداری اسلام به مقابله با دشمنان فرستادند.

وی افزود: متأسفانه دشمنان اسلام با تهاجم فرهنگی و تبلیغات ضد اخلاقی می‌خواهند سبک زندگی  بانوان مسلمان را تغییر دهند، چراکه در طول هشت سال دفاع مقدس زنان باایمان نشان دادند که با تربیت فرزندانی آزاده چه تأثیری در مبارزات ضداستکباری و مقابله با متجاوزین می‌توانند داشته باشند و دشمن درصدد ضربه زدن به این پایگاه مهم است.

در پایان این مراسم، هدایایی به‌رسم یادبود به مادران و همسران شهدا اهداء شد.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha