دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مراسم غبارروبی قبور مادران آسمانی شهدای شهر ملاثانی برگزار شد.

حوزه/ مراسم غبارروبی قبور مادران آسمانی شهدای شهر ملاثانی توسط معاونان و طلاب مدرسه علمیه فاطمیه شهرستان ملاثانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، معاونین و طلاب مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی هم‌زمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) با حضور در کنار قبور مطهر مادران آسمانی شهدای شهر ملاثانی ایثار، فداکاری، صبر و پایداری مادران آسمانی شهدای شهر ملاثانی را گرامی داشتند.

در این مراسم خانم حمیدی، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی اظهار کرد: تکریم مادرانی که به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفته و زینب گونه در حماسه هشت سال دفاع مقدس فرزندان خود را برای حضور در جبهه‌ها آماده و تشویق می‌کردند تا یک وجب از خاک مقدس این سرزمین در دست دشمن نیفتد بر ما واجب است.

وی با اشاره به نام‌گذاری سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) تحت عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا، افزود: این نام‌گذاری نشان‌دهنده مقام و منزلت مادران و همسران شهدا به‌عنوان اسوه‌های صبر و حماسه و ایثار است و هرگز نمی‌توان نقش برجسته این قشر معظم را در مقاطع تاریخ پرافتخار ایران نادیده گرفت.

حمیدی در پایان گفت: گرچه امروز بعضی از این شیر زنان در بین ما نیستند جهت تکریم این روز عزیز  بر خود واجب دانستیم با حضور در کنار مزار آنان با نثار فاتحه‌ای  ایثار و ازخودگذشتگی این بزرگواران که زینب گونه عمل کردند را گرامی بداریم.

در پایان این مراسم قبور مادران آسمانی شهدای شهر ملاثانی توسط طلاب و معاونین مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی غبارروبی شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha