پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حسینی

حوزه /امام جمعه یاسوج به برکت نفس قدسی امام(ره) اکنون همه در جهان با تاسی از ایران در مقابل آمریکا و استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند. نکبت و خواری از کشور رفت و نور و پاکیزگی به کشور آمد. در دوره پهلوی‌ها بیش از هر دوره‌ای تحقیر شدیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج، گفت: سپردن حکومت اسلامی به صالحان و دور کردن فاسقان از مدیریت‌ها از وظایف هر مسلمانی است. مسلمان و انسان عاقل حکومت را به دست انسان‌های ظالم و فاسق و مستکبر نمی‌سپارد و برای سپردن زمام امور به دست بهترین ها تلاش می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در زمانی که پهلوی بر این کشور حاکم بود با زور و قلدری حکومت می‌کرد که امام فریاد می‌زند و امروز در سایه انقلاب و ولایت فقیه این شکوفایی علمی و اخلاقی و سیاسی و اجتماعی و فرهنگی را می‌بینیم.

امام جمعه یاسوج به خروجی رای مردم یعنی حکومت اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز در سایه ولایت فقیه شاهد دستاوردهای بی‌نظیر هستیم و همین موجب شده تا استعمارگران دست به توطئه و تحریم زده و به مقابله سخت با این ملت بپردازند و این تحریم‌های سخت ۴۰ ساله به همین دلیل است و در همه عرصه‌ها با ما جنگ می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی در خطبه دوم نماز جمعه به ولادت حضرت فاطمه زهرا و امام خمینی(ره) اشاره و این ایام را تبریک گفت و افزود: امام(ره) شخصیتی بود که جهان را متحول کرد. جهانی که معنویت و اخلاق را ترک کرده بود و با همه اماکن مذهبی خداحافظی شده بود، اما انقلاب امام که انفجار نور بود تمام جهان را منور کرد. امروز به برکت انقلاب قریب به ۹۰۰ نماز جمعه برگزار می‌شود.

امام جمعه یاسوج در ادامه گفت: سیره عملی امام(ره) تمام دنیا را تکان داد و به همین خاطر دشمن با همه توان و امکانات به جنگ انقلاباسلامی ایران آمده است.

حسینی خاطرنشان کرد: به برکت نفس قدسی امام(ره) اکنون همه در جهان با تاسی از ایران در مقابل آمریکا و استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند. نکبت و خواری از کشور رفت و نور و پاکیزگی به کشور آمد. در دوره پهلوی‌ها بیش از هر دوره‌ای تحقیر شدیم.

وی در پایان به وضع بازار اشاره کرد و گفت: باید با گران فروشان برخورد شود. امروز نهادینه کردن انصاف در بازار وظیفه همه است و اگر می‌خواهیم زندگی برکت داشته باشیم باید منصف باشیم نه اینکه هر کسی دل به خواهی قیمت تعیین کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha