پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
«روز جهانی حجاب» و «رویداد حمایت از فلسطین»

حوزه/ روز جهانی حجاب در ۱ فوریه برگزار خواهد شد و نشست آموزشی حمایت از فلسطین در روز جمعه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱ بعد از ظهر برگزار گردید که هدف آن اعتراض به بی‌عدالتی دولت آمریکا علیه آرمان فلسطین بود .

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از oudaily، انجمن دانشجویان شیعه در دانشگاه اوکلاهاما در آمریکا میزبان رویدادی آموزشی به «در حمایت از فلسطین» و همچنین یک جشن به مناسبت «روز جهانی حجاب» بود.

زیله هما، بنیانگذارو موسس انجمن دانشجویان شیعه در رشته روانشانی گفت که این رویداد روز جمعه برگزار شده و مراسم روز جهانی حجاب نیز در تاریخ ۱ فوریه (شنبه) خواهد بود. و  هر دو رویداد از ساعت ۱۱ صبح تا ۱ بعد از ظهر در تاریخ‌های ذکر شده برگزار می‌شوند.

 هما گفت که دانشجویان مدافع فلسطین علیه بی‌عدالتی دولت آمریکا به طور مشترک میزبان این رویداد خواهند بود.

به گفته همه، در سال گذشته دانشگاه اوکلاهاما ایمیلی را به صورت گسترده به تمامی دانشجویان فرستاده که در حمایت از اسرائیل بوده و وی معتقد است که ارائه آموزش پاسخ بهتری به وضعیت کنونی است.

وی خاطرنشان کرد که به جای اینکه تنها اعتراض کنیم، دیدگاه هایمان را مطرح می‌سازیم.

هما گفت:  من هیچ نوع رفتار تحریک آمیز نمی‌خواهم ، اما در عین حال ، می‌خواهم هه اجازه داشته باشند آنچه را که باید بگویند مطرح کنند. بنابراین این بیشتر یک رویداد آموزشی است که در آن مردم به مردم می‌آموزند که چرا فکر می‌کنند ما باید از فلسطین حمایت کنیم.

به علاوه غرفه‌ای از گل رز به مناسبت روز جهانی حجاب در این دانشگاه برپا شده که در آن روسری‌ها با رنگ‌ها و سبک‌های مختلف به دانشجویان ارائه خواهد شد.

هما گفت: (این) فقط یک محیط دوستانه است که مردم را با مفهوم حجاب آشنا می‌کند.  وی گفت:  آنها می‌توانند در مورد حجاب از ما سال کنند. من فکر می‌کنم این کمک می‌کند که اسلام واقعی را به مردم نشان دهیم. همچنین به از بین بردن اسلام‌هراسی و عقاید غلط مردم کمک می‌کند.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha