پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دیدار با خانواده شهید

 حوزه / امام جمعه شهر محمدیه گفت:  مادران شهدا شیر زنانی هستند که فرزندانشان را در مکتب امام حسین (ع) تربیت کردند و با صبرشان به اسلام آبرو بخشیدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، به مناسبت فرارسیدن آغاز دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، حجت الاسلام بهاء الدین آقا حسینی، صبح امروز به همراه فرمانده سپاه شهر محمدیه با سه تن از خانواده شهدای این شهر دیدار کرد.

حجت الاسلام آقا حسینی در این دیدارها ی معنوی وتکریم از مادران شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: مادران شهدا با الگو از رفتار حضرت زهرا(س) و ام‌البنین (س) در دفاع از حریم ولایت ثابت کردند در پیشگاه بانوی دو عالم روسفید و سربلندند.

امام جمعه شهر محمدیه خاطرنشان کرد: شهدا نشاط آفرین و مظهر اقتدار هستند و ملتی که چنین سرمایه‌هایی دارد در برابر دشمنان سر فرود نخواهد آورد.

حجت الاسلام آقا حسینی ادامه داد: امروز ایران اسلامی با وجود تحریم ها و دشمنی دشمنان، در عزت و عظمت به سر می برد که این به برکت خون مطهر شهدا است.

وی اظهار کرد: مادران شهدا با پیروی از مکتب بانوی بزرگ اسلام حضرت زهرا (س)، عزیزترین میوه های آسمانی خویش را در راه تداوم انقلاب اسلامی و طنین انداز شدن ندای آزادی در جهان خلقت، تقدیم کردند و خرسندیم که امروز پرچم قرآن و اسلام در سایه رهبری خردمند، حکیم و فرزانه در جهان طنین انداز شده است.

 همچنین حجت الاسلام آقا حسینی در نشستی با اعضای ستاد نماز جمعه شهر محمدیه بیان کرد:  در گام دوم انقلاب ستادهای نماز جمعه باید خود را برای تحقق منویات رهبری فرزانه انقلاب آماده و برای عینیت بخشیدن دستورات ایشان بکوشند.

وی ادامه داد:  نماز جمعه اجتماع عظیم هفتگی مسلمانان است که وحدت، اتحاد و قدرت خود را به نمایش می گذارند.

در پایان این دیدار، حجت الاسلام محمد صفی خانی به عنوان رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه شهر محمدیه معرفی شد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha