چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم در دیدار با طلاب مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی در دیدار با طلاب مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور، گفت: قدردانی مردم از علمای ربانی در سطح کشور خصوصا در منطقه کرمانشاه، همچنین ارادت مردم متدین کنگاور به روحانیت اصیل سابقه تاریخی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی در دیدار طلاب مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور که در دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار شد، اظهار داشت: از فعالیت های علمی، آموزشی و تحولات حوزوی در آن مدرسه مبارکه که زمینه رشد و تعالی طلاب در مسیر معرفت الهی و آشنایی به مکتب اهل بیت(ع) است، مایه خشنودی می باشد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم افزود: امیدوارم حوزه علمیه کنگاور به جایگاهی که در ابتدای تأسیس حدود دویست و پنجاه سال پیش داشته، با توجه به عملی شدن طرح های نو و پویا در این مدرسه مبارکه به تعالی  برسند .  

وی به تبیین تاریخچه حوزه علمیه کنگاور، از زمان جدش حاج آقا بزرگ محمدی عراقی(ره) که به درخواست مردم کنگاور از محضر میرزای شیرازی(ره) به کنگاور آمد، پرداخت و  سابقه ارادت مردم به روحانیت اصیل را در این دیار یاد آور شد و تأکید کرد که حوزه علمیه کنگاور ظرفیت تبدیل شدن به یک مدرسه نمونه کشوری را دارد.

همچنین در این دیدار مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور همچنین گزارشی از فعالیت های این مدرسه ارائه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha