یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شهریاری

حوزه/ دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید جواد مظلومی، معاون امور بین‌ الملل بعثه مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید جواد مظلومی، معاون امور بین‌ الملل بعثه مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
 انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال برادر عزیز و یار و یاور صدیق، جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج سید جواد مظلومی بسیار جانگداز و ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای جامعه روحانیت و حوزه‌ علمیه و موجب تأثر شدید شد.

آن همراه دیرین طی سالیان متمادی در فعالیت‌های گسترده علمی، اجرایی و مدیریتی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی لحظه‌ای از پای نایستاد و با ایمانی سرشار به نشر معارف اسلام و تشیع پرداخت. ژرف اندیشی، صبر، جهاد و اخلاص در سایه اخلاق کریمانه در همه امور و خدمت به مظلومان در نقاط مختلف جهان از شاخصه‌های شخصیتی ایشان بود.

اینجانب رحلت آن سید جلیل القدر و سرباز با اخلاص اسلام و انقلاب را محضر حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا له الفدا، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ارادتمندان و دوستان محترم ایشان خصوصاً همکاران در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، نمایندگی مقام معظم رهبری در حج و زیارت و خانواده مکرم و محترمشان تسلیت عرض نموده و علو درجات و حشر با نبی مکرم اسلام صلی الله و علیه و آله و سلم را برای آن مرحوم مسألت دارم.

حمید شهریاری
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha