چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بابامحمد ایزانلو

حوزه/ معاون تبلیغات اسلامی خراسان شمالی و جانشین کارگروه قرآن و تشکل‌های مذهبی ستاد گرامیداشت دهه فجر استان از برگزاری بیش از ۸۵۰ برنامه دینی و قرآنی در قالب ۴۲ عنوان برنامه محوری در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، امروز دومین نشست از سلسله نشست‌های خبری کارگروه‌های تخصصی دهه فجر خراسان شمالی با حضور مسئولان کارگروه‌های تشکل‌های دینی و قرآن، تقریب مذاهب، کودک و نوجوان، کارگری و کارآفرینی و کارگروه همیاری و خدمت‌رسانی برگزار شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام بابامحمد ایزانلو، معاون اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی و جانشین کارگروه قرآن و تشکل‌های مذهبی ستاد گرامیداشت دهه فجر استان از برگزاری بیش از ۸۵۰ برنامه در قالب ۴۲ عنوان خبر داد.

وی برگزاری ۴۲ نشست علمی-بصیرتی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب مقام عظمای ولایت در استان با رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های وزارت بهداشت و در قالب ۱۴ محور را از دیگر برنامه‌های این کارگروه‌ها اعلام کرد که به‌صورت چالشی مطرح خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه‌های شاخص این ایام مراسم تجلیل از مؤذنان و فعالان فرهنگی مساجد است که در تمامی شهرستان‌ها در راستای ترویج اذان‌گویی زنده در مأذنه ها و مساجد برگزار می‌شود، امری که امروزه با توجه به سیطره تکنولوژی متأسفانه کم‌رنگ شده است.

وی حضور طلاب غیر ایرانی و سخنرانی در برنامه‌های متعدد در استان را یکی از مؤثرترین و ارزشمندترین برنامه‌ها در ایام‌الله دهه فجر عنوان کرد و افزود: این برنامه‌ها تأثیر ژرف و عمیقی در بین عموم به‌ویژه نسل جوان و نوجوان جامعه دارد.

جانشین کارگروه‌های هیئات مذهبی و قرآن از نشست مداحان و مرثیه‌سرایان استان، اعزام ۲۵۰ مبلغ به مناطق روستایی و عشایری استان، اعزام ۴۲ قاری نوجوان به مساجد دارای نماز جماعت به تأسی از کاروان‌های قرآنی در شهرستان‌های استان، برگزاری همایش سیره فاطمی، مکتب قرآنی و منزلت زن در انقلاب اسلامی در ۱۵ بهمن، جشنواره قرآنی کودک و نوجوان و حافظین قرآن، ۲۰ محفل انس با قرآن، برگزاری مسابقه آیات برگزیده با مضامین استکبارستیزی را از سایر برنامه‌های این کارگروه‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha