شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار معاون فرهنگی سازمان تبلیغات با رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام عزت زمانی گفت: در دوره جدید سازمان تبلیغات به یُمن و لطف مقام معظم رهبری در اعتماد به نسلی از جوانان که دغدغه مندند و مسئله انقلاب برای آن‌ها امری اساسی و حیاتی است، تحولاتی رخ‌داده و کارهای زیادی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی، معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات، در دیدار آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان به تحولی که در سازمان تبلیغات در دوره جدید رخ‌داده، اشاره کرد و گفت: الحمدلله در سازمان تبلیغات در دوره جدید به یمن و لطف مقام معظم رهبری در اعتماد به نسلی از جوانان که دغدغه مند هستند و مسئله انقلاب اسلامی برای آن‌ها امری اساسی و حیاتی است، تحولاتی رخ‌داده و کارهای زیادی صورت گرفته است.

وی افزود امروز در استان خوزستان شاهد جلوه‌هایی از این رویش‌ها و اتفاقات مبارکی که الحمدلله با همت حجت‌الاسلام نبی زاده، مدیرکل تبلیغات استان اتفاق افتاده بودم و به شما بشارت می‌دهم که زحماتی که شما پایه‌گذاری کردید امروز بخش مهمی از آن‌ها در سازمان تبلیغات به یک رویش تبدیل‌شده است.

 معاون فرهنگی سازمان تبلیغات، به بیان گزارشی از فعالیت‌های سازمان در دوره جدید پرداخت و ابراز داشت: سازمان تبلیغات در حوزه مسجد، بنیادی به نام بنیاد هدایت تشکیل داده و بنا دارد با تلاش برای تربیت و رشد امامانی در میدان مجاهدات فرهنگی به نام امامان محله، گام بردارد.

وی افزود: در بنیاد هدایت به دنبال این هستیم که حیطه فعالیت ائمه جماعات را از مسجد به تمام محله پیرامون گسترش داده و امامان ما پیگیر حل مسائل مختلف مردم محله در مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی باشد که برای این کار این بنیاد حدود هزار مسجد را به‌عنوان نمونه انتخاب کرده و شبکه‌ای را در جهت خدمت‌رسانی به مردم، ائمه جماعات و کمک به شکل‌گیری این هویت جدید از امامت محله راه‌اندازی کرده است.

حجت‌الاسلام عزت زمانی به‌بیان‌دیگر فعالیت‌های سازمان تبلیغات پرداخت و گفت: در حوزه‌های مختلف تبلیغی نیز نگاه جدیدی صورت گرفته که ازجمله فعالیت‌های سازمان در این حوزه‌ها می‌توان به استفاده از ظرفیت‌های نخبگان، ایجاد گروه‌های تبلیغی و تقویت آن‌ها و رشد و تعالی مبلغین درزمینه های مختلف تبلیغی اشاره کرد.

وی افزود: در حوزه تعلیم و تربیت نیز حرکت جدیدی آغازشده که راه‌اندازی مدارس صدرا(مدارس معارف اسلامی) سمبل این حرکت است که خوشبختانه در حال حاضر باهمت حجت‌الاسلام نبی زاده ۲۶ مدرسه صدرا در استان خوزستان در حال فعالیت هستند که همگی مدارس موفقی بوده و از توان نیروی انسانی بالایی برخوردارند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات، خاطرنشان کرد: در بخش‌های تبلیغ نوین و استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی نیز سازمان تبلیغات پایه‌های خوبی داشته و درزمینهٔ تولید برنامه‌های تلویزیونی، انیمیشن و برنامه‌های کودک و نوجوان فعالیت‌های زیادی صورت گرفته است.

وی در ادامه گفت: در حوزه هنری نیز ۱۶ سینما در اختیار سازمان تبلیغات بوده که در صورت فعال‌سازی ظرفیت آن‌ها تحول بزرگی در حوزه هنری اتفاق خواهد افتاد و نگاه مردم به سینما را متحول می‌کند.

حجت‌الاسلام عزت زمانی در پایان خطاب به آیت‌الله موسوی جزایری گفت: سازمان تبلیغات در حال حاضر دغدغه مند بوده و تلاش می‌کند از تجارب بزرگانی که پیشرو عرصه‌های مختلف هستند استفاده کند ازاین‌رو خدمت شما رسیدیم تا از رهنمودهای شما استفاده کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha