پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام معغبودی

 حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: باید واقعیت های رژیم طاغوت توسط شاهدان عینی که در زمان شاه شکنجه شده بودند، برای نسل جدید گفته شود و به جوانان بگوییم که کجا بودیم و امروز کجا هستیم تا قدردان انقلاب اسلامی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، عصر امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: باید واقعیت های رژیم طاغوت توسط شاهدان عینی که در زمان شاه شکنجه شده بودند، برای نسل جدید گفته شود و به جوانان بگوییم که کجا بودیم و امروز کجا هستیم تا قدردان انقلاب اسلامی باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز باید با بیان واقعیت ها و دستاوردهای نظام، نسل جوان را به آینده امیدوار کنیم تا با انگیزه بیشتری در مسیر ارزش ها و آرمان های انقلاب گام بردارند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران ثمره مبارزات و پایداری امام و مردم است که با اندیشه امام(ره) و تحت نگاه مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب پس از چهل و یک سال همچنان با قدرت و قوت به پیش می رود.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: لطف خداوند متعال، رهبری پیامبر گونه حضرت امام خمینی (ره) و حضور اقشار مختلف مردم که جانانه پشت سر ولایت حرکت کردند و با تمام توان از انقلاب اسلامی دفاع کردند، سه عامل باعث  انقلاب اسلامی شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: ملت ایران با وحدت و همدلی در برابر ظلم و ستم استعمار ایستادگی کردند و با رهنمودها و هدایت‌های معمار کبیر انقلاب، توانستند انقلاب اسلامی را به پیروز برسانند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha