دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رونمایی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین موسوی در آیین رونمایی از پوستر پانزده شهید شهرستان، گفت: دشمنان نظام اسلامی تحریف را سرلوحه کار خود قرار داده تا جایی که ایران را به بدترین شکل ممکن جلوه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد موسوی، پیش از ظهر امروز در آیین رونمایی از پوستر ۱۵ شهید دوران‌ انقلاب شهرستان خمینی شهر، ضمن تبریک ولادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت ایام الله دهه فجر، در جمع مسئولان شهرستان، در محل سالن بصیرت شهرداری گفت: حضرت زهرا (سلام الله علیها) خیر و برکتی است که خداوند متعال به پیامبر اکرم (ص)عنایت فرمود.

امام جمعه خمینی شهر ادامه داد: خداوند با نازل کردن سوره کوثر در قرآن به پیامبر فرمود «ما به تو خیر کثیر عنایت و دشمن کینه توز  تو را ابتر کردیم و از برکت فاطمه زهرا(س) ۱۱ ستاره آسمان امامت، طلوع و از نسل آنها علما، فرزانگان، احیاگران اسلام و خدمتگزاران به دین مبین اسلام پای به این دنیا نهادند که امام راحل (ره) یکی از فرزندان حضرت زهراست.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به ورود امام خمینی(ره) در ۱۲ بهمن سال ۵۷ به کشور، عنوان کرد: امام خمینی( ره) مردم ایران را از یوغ استکبار نجات داد و در دنیای اسلام تحول اساسی ایجاد کردند تا جایی که جاسوس انگلیسی هنگام روبرو شدن با امام (ره)گفت« من روح حضرت عیسی را در روح الله خمینی دیدم.»

این استاد حوزه اظهار کرد: اعتراف دشمنان به اینکه رهبران ما از بزرگان هستند، بسیار شنیده و دیده شده و این افتخاری است که در سایه ولایت فقیه نصیب ملت ایران شده است.

وی در ادامه  هشدار داد: انقلابی بودن مهم نیست، انقلابی ماندن مهم است؛ شهدایی که حجت های خدا بر ما هستند، با گذشتن از جان خود، راهنمای راه زندگی ما شده و عاشقانی هستند که در عمل و فعل خود صادقانه رفتار کردند.

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی اظهار کرد: کشور ایران جزو کشورهایی است که تمام توطئه ها علیه آن اجرا شده، اما نظام انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا پابر جاست .

وی به تاکتی های دشمن علیه ایران اشاره کرد و افزود: در زمان کنونی جنگ روایت ها اتفاق افتاده و سلاحش تحریف است؛ دشمنان نظام اسلامی تحریف را سرلوحه کار خود قرار داده تا جایی که ایران را به بدترین شکل ممکن جلوه دهند.

امام جمعه خمینی شهر  به دوران حکومت  امیرالمومنین( ع) اشاره نمود دو تصریح کرد: حضرت علی(ع) با سه جبهه باطل مبارزه کرد، همان سه جبهه ای که اکنون ادامه دهنده همان راه و روش هستند و علیه ایران نقشه می کشند.

امام جمعه خمینی شهر افزود: باید مراقب تحریف بود و به عنوان وظیفه پیشرفت های ایران در طول ۴۲ سال گذشته را بیان کنیم.

وی ادامه داد: در زمان قبل از انقلاب باید برای تهیه امکانات و وسایل از خارج اجازه می گرفتیم و مستشاران آمریکایی طراح و برنامه ریز مسائل کشور بودند، امابه برکت انقلاب و خون شهدا اکنون بهترین رتبه های علمی و مهندسی را در جهان به دست آورده و یک قدرت در منطقه محسوب می شویم .

در این مراسم از خانواده های ۱۵ شهید انقلاب شهرستان خمینی شهر تجلیل به عمل آمد.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha