شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ذاکر قاسم زاده

حوزه / حجت الاسلام قاسم زاده گفت: با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونا می‌توان امسال به جشن بزرگ انقلاب پرداخت.

حجت الاسلام ذاکر قاسم زاده، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرگزاری حوزه در تبریز، گفت: با توجه به شرایط ویژه امسال به خاطر بیماری کرونا، دهه فجر  متفاوتی خواهیم داشت. امسال باید در دهه فجر درصددیم هیچ برنامه ای تعطیل نشود، بلکه شیوه برگزاری تغییر خواهد کرد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه آذربایجان شرقی ادامه داد: مراسم گرامیداشت دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، برگزاری نشست های مدیران مدارس با اساتید و طلاب و کادر با هدف تبیین مبانی انقلاب اسلامی، غبارروبی و زیارت مزار شهدا،  برگزاری نمایشگاه تصویری دستاوردهای انقلاب و... از جمله برنامه های مدارس علمیه استان است.

وی، برگزاری گفتمان‌هایی علمی با عنوان انقلاب اسلامی و  گام دوم انقلاب را از دیگر برنامه‌های مدارس علمیه آذربایجان شرقی اعلام کرد و گفت: این برنامه‌ها در صورت مطلوب بودن شرایط جامعه به لحاظ کرونایی، به ‌صورت حضوری در مدارس و در غیر این صورت در قالب ویدئو کنفراس برگزار می‌شود.

حجت الاسلام قاسم زاده در پایان با بیان ظرفیت های فضای مجازی، گفت: با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونا می‌توان امسال هم به جشن بزرگ انقلاب پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha