جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تجلیل از خانواده شهدای انقلاب

حوزه/ به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر، مسئولین با خانواده شهیدان احمد حیدری و سمنبر عالی پور دو شهید انقلاب شهرستان دیر دیدار  و از ایثارگری آنها تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر،به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر، امروز مسئولین شهرستان دیر با خانواده شهیدان احمد حیدری و سمنبر عالی پور، دو شهید انقلاب شهرستان دیر دیدار و از ایثارگری آنها تجلیل کردند.

امام جمعه دیر در دیدار با خانواده شهیدان احمد حیدری و سمنبر عالی پور، با تبریک فرا رسیدن دهه فجر و گرامیداشت یاد شهدا و آرزوی سلامتی و عزت برای خانواده شهیدان، اظهار داشت: شهدای انقلاب در دوران خفقان با شجاعت و ایمان مقابل گلوله ها و سرنیزه های دشمن ایستادند و جانفشانی کردند.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی افزود: ملت ایران بویژه شهیدان و جانبازان انقلاب با ایمان و انگیزه الهی و شجاعت و روحیه فداکاری به صحنه آمدند و درخت انقلاب را آبیاری کردند.

وی با تأکید بر اینکه با این فداکاری ها و رهبری امام، انقلاب به پیروزی رسید، عنوان کرد: شهدا بی هدف نرفتند، بلکه هدف آنها اعتلای اسلام و ارزش های اسلامی بود و ما نباید آرمان های شهدا را فراموش کنیم.

امام جمعه بندر دیر ادامه داد: در پرتو فداکاری دوران انقلاب و بعد از آن در دفاع مقدس و تا امروز دشمنانی که برای نابودی این انقلاب وقت تعیین می کردند، خودشان نابود شدند و بعد از گذشت 42 سال این نظام  پابرجا است.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه شهدای انقلاب موجب افتخار هستند، گفت: شهرستان افتخار وجود دو شهید انقلاب را دارد.

کریم علی حسنی افزود: انقلاب با جانفشانی شهدا به ثمر نشسته و تداوم دارد، لذا باید اهداف شهیدان را سرلوحه خود قرار دهیم و دعای خیر خانواده شهدا بدرقه راه مسئولین باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha