پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: شهدا شمع خاموش ناشدنی جامعه اسلامی بوده  و خانواده های آنان مایه افتخار و آرامش جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علبی معبودی، امروز در مراسم سالگرد ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) که در گلزار شهدای استان قزوین برگزار شد، ضمن گرامیداشت ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم و امنیت، گفت: ایام الله فجر انقلاب به عنوان روزهای همیشه ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: دهه مبارک فجر، پاسداشت روزهای پرافتخاری است که در سایه رشادت‌ها و استقامت این ملت و خون پاک شهیدان گرانقدر، امروز تبدیل به درخت تناور نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ادامه داد: ۱۲بهمن سال ۵۷ روز ورود تاریخی امام راحل به کشور بعد از ۱۵ سال دوری و تبعید، یک روز تاریخی در کشور محسوب می شود و این بازگشت مقدمه ای برای حرکت بی سابقه مردم و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی بود که در قرون اخیر بی سابقه بوده است .

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: در بهمن ماه سال ۵۷ در ایران، انقلاب بزرگ و شکوهمندی به رهبری امام خمینی (ره) به وقوع پیوست که با اعجاز خویش جهانیان را به شکفت واداشت.

 وی ادامه داد: انقلابی که به جرأت می توان گفت مهمترین حرکت اسلامی و جنبش انقلابی در تاریخ اسلام و متأثر از فرهنگ عاشورایی سیدالشهدا(ع) در زمان غیبت حضرت ولی عصر (عج) بوده است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین افتخارات ملت مسلمان ایران است که با یکپارچگی و وحدت کلمه، حقیقت خواهی و ظلم ستیزی، سرمشق و الگو و زمینه ساز بیداری و آزادی خواهی ملت های مظلوم و تحت ستم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای ستمکار را فراهم نمود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: شهدا شمع خاموش ناشدنی جامعه اسلامی بوده  و خانواده های آنان مایه افتخار و آرامش جامعه هستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha