شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دکتر سید مرتضی اسماعیلی طبا

حوزه/ دبیر انجمن سواد رسانه استان قم گفت: رسانه ملی دهه فجر را با قالب های زیبای هنری به تصویر بکشد.

سید مرتضی اسماعیلی طبا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به ایام یوم الله دهه فجر اظهار داشت: رسانه ملی در این ایام نقش ویژه و تاثیرگذاری دارد که باید به خوبی به آن عمل کند.
وی ادامه داد: شرط توفیق هر رسانه در جذب ، نگهداشت و اقناع مخاطبان است و علاوه بر آن باید به تناسب تغییرات زمان و نیازهای مخاطبان جدید ، تولید پیام کند .
اسماعیلی طبا افزود: برنامه سازی برای معرفی انقلاب اسلامی به نسل سوم وچهارم باید با ملاحظه ویژگیهای این نسل انجام شود.


این استاد دانشگاه تصریح کرد: متاسفانه رسانه ملی همان مدل ۴۰ ساله را در ایام دهه فجر آنهم خیلی کمرنگ و از روی رفع مسئولیت دنبال می کند (پخش فیلمهای نخ نماشده قدیمی، تکرار صدباره مستندهایی مانند به روایت دربار ). معرفی ریشه های و اهداف و فلسفه و دستاوردهای عظیم انقلاب در حوزه های علمی ورزشی ، سیاسی، پزشکی و نظامی انقلاب اسلامی برای این نسلی که انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را ندیده و از طرفی هرروزه هدف تهاجم گسترده رسانه های معاند مجازی و غیر مجازی هستند با بکارگیری قالبهای جدید و جذاب برنامه سازی، ماموریت امروز رسانه ملی است .


وی بیان داشت: نسل حاضر نیاز به استدلال و منطق آنهم با ارائه در قالبهای زیبای هنری دارد و باید گفت رسانه ملی در ۴۲سالگی انقلاب نیاز به تغییر اساسی مدل پرداخت به این پدیده قرن و میراث خمینی بزرگ دارد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha