شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/امام جمعه شهرستان مریوان گفت: یکی از مهم ترین و اصلی ترین تفاوت های انقلاب اسلامی با سایر انقلاب های دیگر در جهان، الهی و مردمی بودن آن است.

ماموستا مصطفی شیرزادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، عنوان کرد: دهه فجر از این جهت برای همه ما ایرانیان یک عید بزرگ محسوب می شود که در این دهه مبارک بعد از گذشت ۲۵۰۰ سال پرچم اسلام دوباره در این کشور برافراشته شد.

امام جمعه مریوان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی معلول و نتیجه خون هزاران شهید است، اظهار کرد: یکی از مهم ترین و اصلی ترین تفاوت های انقلاب اسلامی با سایر انقلابهای دیگر در جهان، الهی و مردمی بودن آن است.

وی با اشاره به تلاش جریان تحریف برای به حاشیه کشاندن این روزهای بزرگ در تاریخ انقلاب، افزود: دهه فجر برای ملت ایران دهه شادی و سرور و افتخار است، اما در مقابل این دهه برای بسیاری دیگر از دشمنان به نوعی یادآور شکست آنان در برابر اداره پولادین ملت ایران است.

ماموستا شیرزادی اظهار کرد: دستان زیادی چه در داخل و چه در بیرون در کارند که با پررنگ کردن مشکلات، شیرینی این روزها را به کام ملت ایران تلخ کنند.

امام جمعه مریوان تصریح کرد: کسی منکر وجود مشکلات نیست. ایران اسلامی از اول پیروزی انقلاب  تحت محاصره و تحریم همه جانبه جهان استکبار بوده و هست، ولی مردم هرگز به خود اجازه نداند که در مقابل دشمن خود را تسلیم شوند.

این عالم اهل سنت ادامه داد: امیدواریم نسل های جوان با تحقیق درباره ماهیت انقلاب اسلامی به واقعیت های آن برسند و اجازه ندهند دشمنان خواسته های خود را به عنوان تاریخ انقلاب به خورد آنان بدهند.

ماموستا شیرزادی در پایان گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی نشان داد که وعده های دشمنان که سالهاست درباره سقوط این انقلاب الهی داده می شود تنها یک وعده شیطانی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha