پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
کد خبر: 941777
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
انتصاب

حوزه/ رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در حکمی اعضای شورای پژوهشی پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی این پژوهشگاه را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی در حکمی حجج اسلام محمود شفیعی، عبد الله نظرزاده، سید کاظم سیدباقری، احمدرضا یزدانی مقدم، سید محمد تقی آل غفور و آقای عبدالوهاب فراتی را به عنوان اعضای شورای پژوهشی پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منصوب کرد.

در این حکم آمده است: نظر به سوابق علمی و پژوهشی ارزش‌مند جناب‌عالی و بنا به پیشنهاد رئیس محترم پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی، به موجب این حکم، به مدت دو سال، به عنوان عضو «شورای پژوهشی پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی» منصوب می‌شوید. 

شورای پژوهشی، عالی‌ترین مرجع تصمیم‌گیری در پژوهشکده است که وظایف مهمی از جمله بررسی و تصویب برنامه‌ها، تأیید صلاحیت محققان و ناظران طرح‌ها و ارزشیابی نهایی فعالیت‌های علمی را به عهده دارد. از این‌رو این شورا نقش به سزایی در تقویت مباحث علمی پژوهشکده خواهد داشت. انتظار می‌رود با حضور مستمر و فعال در جلسات شورای پژوهشی و نظارت بر فعالیت‌های تخصصی، حسب مورد، پژوهشگاه را در انجام رسالت علمی کمک نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha