دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024

حوزه/ در راستای آشنایی با بیانیه گام دوم و تقویت توانمندی‌های فردی و تشکیلاتی به جهت تحقق تمدن نوین اسلامی، نام‌نویسی بزرگ‌ترین و مهم‌ترین طرح گام دوم انقلاب «جوانان تمدن ساز» با محوریت‌های مختلف آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، ثبت‌نام طرح گام دوم انقلاب با عنوان «جوانان تمدن ساز» در استان خوزستان آغاز شده است.

این طرح در راستای آشنایی با بیانیه گام دوم و تقویت توانمندی‌های فردی و تشکیلاتی به جهت تحقق تمدن نوین اسلامی، نام‌نویسی بزرگ‌ترین و مهم‌ترین طرح گام دوم انقلاب «جوانان تمدن ساز» با محوریت‌های مختلف آغاز شده است.

از محورهای این دوره می‌توان به «ارتقای توانمندی‌های فردی و تشکیلاتی، جهت نقش‌آفرینی به‌عنوان رهبران میانی تحول‌گرا»، «آشنایی با اندیشه اسلامی در نگاه امامین انقلاب»، «آشنایی با روش علمی مدیریت جهادی» و «برگزاری بیش از ۳۰ دوره آموزشی با موضوعات کاربردی در جهت آشنایی با روش حکومت‌داری در راستای تشکیل دولت اسلامی»، اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، در این دوره اردوهای ویژه راهیان پیشرفت، دوره مدیریت جهادی با الگو گیری از دفاع مقدس و مکتب شهید سلیمانی برگزار شده و به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.

همچنین پس از استعدادیابی، نفرات برتر تحت نظر برترین اساتید انقلابی طراز ملی قرار می‌گیرند.

لازم به ذکر است، علاقه‌مندان در بازه سنی ۱۸ تا ۲۸ سال می‌توپند از تاریخ ۱۳ بهمن لغایت ۳ اسفند به سایت www.javananmousavifard.ir مراجعه و ثبت‌نام نمایند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha