جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله علماء در آئین افتتاح ساختمان جدید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی

حوزه/ همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، ساختمان جدید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی، با حضور نماینده ولی فقیه در کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، آیت الله علما در آیین افتتاح ساختمان جدید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی، ضمن گرامیداشت میلاد حضرت زهرا(س) و ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: از سنقر هم همین توقع هست که همچنان پایگاه دین بماند، چون که که سابقه دینداری این مردم ریشه در گذشته ها دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: سنقر یک جای سابقه دار و حائز اهمیت است، تا بدان جا که هیچ وقت بدون روحانیت نبوده و از نعمت برگزاری نماز جمعه  برخوردار بوده است.

وی ادامه داد: سنقر، امتیاز خاصی نسبت به سایر شهرستان های استان دارد و آن اینکه مأمن امن فدائیان اسلام، خصوصا شهیدان واحدی که اهل این دیارند، بوده و در این منطقه رفت و آمد داشته اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با توصیه به طلاب که قدر عالمان و اساتید مهذب خود را بدانید، خاطر نشان کرد: نگاه به کسانی که شاگرد اهل بیت(ع) هستند و در مسیر نشر و گسترش مکتب آل الله فعالیت می کنند، توفیقی است که نصیب هر کس نمی شود.

آیت الله علما تصریح کرد: در قبل از سفر پر خیر و برکت رهبری حکیم به استان، در همین شهر کرمانشاه استاد سرایی نداشتیم، اما با تدبیر ایشان ساخته شد و اساتید از قم به کرمانشاه هجرت کردند و از مدیر حوزه استان هم تقدیر می کنیم.

وی در پایان از زحمات و فعالیت های حجت الاسلام اکبری، امام جمعه سنقر و کلیایی که با مدیریت صحیح در شهرستان و انجام مأموریت فرهنگی، اوضاع را اداره می کند، قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha