چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آيت الله شيخ عيسى قاسم

ترامپ و مکرون شیاطین واقعی و دشمنان ادیان الهی و در پی جنگ افروزی میان آنهایند. پیروان ادیان الهی باید این دو دشمن خود بشمارند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله شیخ عیسی قاسم طی بیانیه ای اعلام کرد: سفاهت، بد طینتی، حقارت و جهلِ ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا وی را تا بدانجا کشاند که هر آنچه از ظلم، وقاحت، جهل و سوء تدبیر و حقد را می توانست علیه حق، عدالت، صلح و صلح دوستان و علیه سرچشمه های الوهیت بر روی زمین بکار برد و از چیزی برای انهدام وحدت بشریت فرو نگذارد.

و شقاوت این مرد پلید تا آنجا بود که آخرین روزهای مسوولیت شومش را به جنگی حاقدانه و جاهلانه علیه آستان قدس رضوی -که مرقد طاهر هشتمین امام از ائمه هدی ع، ائمه حق و عدالت و آل رسول الله ص را در بردارد- کشاند و دارایی های آن را تحریم نمود. آستانی که دارایی آن جز در راه درخشش فکری و معنوی که بشریت فاقد آن است و جز برای برای اعتلای کلمه توحید و ایجاد وحدتی بی مثال میان بشریت نیست.

مشهد الرضا (ع) نه یک جبهه جنگ است و نه حزبی سیاسی، و نه سازمانی برای تغذیه کارزارها و کشتار، بلکه منبعی از منابع درخشش نور الهی بر زمین است. دارایی آن از اموال وقف و کمک های مردمی است که (مصرف آن ) فقط برای شرح و بسط کلمه توحید، ارزشهای الهی و ره‌گشا و نجات و تسکین نیازمندان، فقرا و محتاجان غمدیده می باشد.

درست است که این جنایت زشت وحشیانه از لحاظ زمان وقوع به نام ترامپ به ثبت خواهد رسید ولیکن این در واقع جنایت کل نظام سیاسی آمریکا است و تا زمانی که به قوت خود بعد از ترامپ باقی بماند جنایت همه آمریکا محسوب می شود و در زمره و جایگاه دیگر جنایت های این شیطان بزرگ قرار می‌گیرد.

امثال ترامپ آمریکایی و مکرون فرانسوی شیطان های حقیقی‌ای هستند که می خواهند در میان همه ادیان آسمانی شعله جنگ بیفروزند، حقاً بر همه پیروان این ادیان واجب است این دو را دشمن خود بشمارند و بدانند.

عیسی أحمد قاسم

۱۳ بهمن ۱۳۹۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha