یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیین تشییع شهدای تازه تفحص شده

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد گفت: برخی با بهانه تحریم‌ها به دنبال باز کردن باب مذاکره هستند اما ملت ایران مذاکره مجدد را نخواهد پذیرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، پیکر مطهر شهیدان علی گلشن زاده، ناصر علی بنگی و علیرضا روغنی، پس از چند سال به آغوش خانواده‌های خود بازگشته‌اند و طی مراسمی با حضور آیت‌الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، امام‌جمعه شهرستان دزفول و جمعی از شهرستانی تشییع و تدفین شدند.

در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به اهمیت ادای احترام به جایگاه مقام والای شهدا، اظهارداشت: راه شهدا همچنان ادامه خواهد داشت و دشمنان از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی ترس و هراس دارد.

وی به مشکلات ایجادشده برای انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: به برکت خون شهدا و ایستادگی ملت ایران در برابر این مشکلات به پیروزی رسیده‌ایم و بدون شک از این روزها نیز عبور خواهیم کرد.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در بخش دیگر سخنان خود به وجود نخبگان در ایران اسلامی اشاره و افزود: جوانان نخبه ایرانی در عرصه‌های بین‌المللی حرف‌ها برای گفتن دارند و می‌توان با استفاده از این ظرفیت بر مشکلات غلبه کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد، «اتّکا به توان داخلی و استفاده از ظرفیت نخبگان» را راه‌حل حذف تحریم‌ها برشمرد و اظهارداشت: برخی با بهانه تحریم‌ها به دنبال باز کردن باب مذاکره هستند اما ملت ایران مذاکره مجدد را نخواهد پذیرفت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha