جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمدرضا رحیمی زاده

حوزه/ حجت الاسلام رحیمی زاده گفت: انقلاب ما یک اتفاق نبود، یک عنایت و اراده الهی بود و ما چه بخواهیم و چه نخواهیم اراده الهی این انقلاب را پیش می برد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام محمدرضا رحیمی زاده، به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در مسجد امام علی (ع) شهرک انقلاب مهدی‌شهر اظهار داشت: امام راحل در تعابیری در خصوص انقلاب اسلامی فرموده بودند که «انقلاب اسلامی هدیه الهی بود» و «انقلاب ما انفجار نور بود».

امام جمعه شهمیرزاد تصریح کرد: انقلاب ما یک اتفاق نبود، یک عنایت و اراده الهی بود و  ما چه بخواهیم و چه نخواهیم اراده الهی این انقلاب را پیش می برد.

وی افزود: در عصر و تاریخ هیچ دوره ای نبوده است که اسلام بخواهد این چنین حکمرانی کند و اسلام حاکم باشد، در سرزمین وحی یعنی مکه حتی که نام اسلام را به یدک می کشد اما این چنین اسلام جاری و ساری نیست.

حجت الاسلام رحیمی زاده خاطرنشان کرد: خودآگاهی یعنی فهم انسان به خود و باطن انقلاب راه پیدا کرده باشد و علاوه بر آگاهی ابتدایی، انسان به اوج رسیده است لذا شهدای ما به ویژه شهدای مدافع حرم و  شهید حاج قاسم سلیمانی مصداق اکمل و اتم این بودند که جدای از آگاهی به خودآگاهی مجهز بودند و به عمق انقلاب شناخت پیدا کرده بودند و بعد از آن خود و زندگی خود را در این مسیر قرار دادند.

وی با بیان اینکه اگر انسان عمق انقلاب را بشناسند دیگر حرفی از رفراندوم و قدرت آمریکا به زبان نمی آورد، گفت: دیدگاه امام راحل الهی بود و امام به معنای واقعی کلمه یک شیعه تمام عیار بود و خلف صالح ایشان امام خامنه ای هم اینگونه است و این دیدگاه الهی بوده که انقلاب را پیش می برد؛ مرحوم حضرت آیت الله مصباح یزدی در خصوص امام خامنه ای فرموده بودند که «با مطالعه ای که طی ۷۰ سال داشتم بعد از امامان معصوم شخصیت جامع ای را مانند رهبر معظم انقلاب اسلامی ندیدم».

امام جمعه شهمیرزاد با اشاره به برخی از مشکلات اقتصادی در کشور گفت: امام راحل فرمودند «ما ادعا نکردیم انقلاب اسلامی از صدر تا ذیل همه اش انقلاب اسلامی است»، نه امام راحل نه رهبر معظم انقلاب اسلامی ادعا نکردند تمام بخش ها اسلامی است و برای رسیدن به آن نقطه مطلوب باید همچنان تلاش کرد تا دولت اسلامی شکل بگیرد.

وی گفت: سیاه‌نمایی دشمنان و برخی از سوءتدبیری‌های مسئولان علت برخی از ناامیدی های مردم است که باید واقعیت ها از آنچه که دشمنان نیز از آن هراس دارند برای مردم بیان شود و آینده این نظام روشن است و امروز قوه قضائیه خیلی خوب در حال کار کردن است و مجلس هم خوب در حال حرکت است و باید تلاش کنیم تا در انتخابات آتی دولت جوان و انقلابی با بینش درست و صحیح مردمی تحقق یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha