جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سفر معاون فرهنگی سازمان تبلیغات

حوزه/ معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی به منظور دیدار با شخصیت‌ها و مؤثرین فرهنگی – تبلیغی و ارزیابی برنامه‌های در دست اجرای اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر به این استان سفر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی، روز دوشنبه 13 بهمن ماه، در جریان سفری یک‌روزه به استان بوشهر ضمن دیدار با شخصیت‌ها و تشکل‌ها، به بازدید از مراکز قرآنی، تبلیغی و فرهنگی پرداخت.

 معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، ضمن تبریک دهه فجر پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و گرامی‌داشت شهدای این انقلاب آسمانی، اظهار داشت: در سازمان تبلیغات اسلامی طبق قاعده‌ نظام فکری و اداری خود، ائمه جمعه را فرماندهان فرهنگی هر استان می‌دانیم و به اندازه ظرفیت و توان، به‌عنوان بازوان فرهنگی تبلیغی در حوزه‌های سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و اجرای عملیات‌های فرهنگی اجتماعی آمادگی همکاری داریم.

حضور در برنامه تلویزیونی «شونشینی» از برنامه‌های مهم صدا و سیمای مرکز استان بوشهر به‌عنوان مهمان ویژه، دیدار با روحانیون مستقر بوشهر، سخنرانی در جمع کارکنان تبلیغات اسلامی، نشست با رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی و همچنین دیدار با اعضای معاونت فرهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر و بررسی روند فعالیت‌ها و برنامه‌های آنان از دیگر برنامه‌های حجت‌الاسلام عزت‌زمانی در این سفر بود.

زیارت گلزار شهدای گمنام بوشهر، بازدید از مسجد شهید آیت الله مصطفی خمینی(ره)، بازدید از مؤسسه قرآنی نورالثقلین، دیدار با علی اکبر قربانی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان، دیدار با حجت‌الاسلام طاهر خلف‌پور امام محله و مسئول پایگاه فرهنگی اجتماعی محله‌ی تنگک، برنامه‌های دیگر معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی از برنامه های این سفر است.

نشست با مشاوران فرهنگی و قرآنی مدیرکل، دیدار با اعضاء جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان، دیدار با جمعی از مسئولین هیئات مذهبی بوشهر و شرکت در آئین افتتاحیه «نمایشگاه یادی از دوران جهادی تبلیغ استان بوشهر» از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه حجت‌الاسلام عزت زمانی به استان بوشهر خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha