پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
انتصاب معاون فرهنگی

حوزه/ در مراسمی حجت الاسلام محمد قادری به عنوان معاون جدید فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان بوشهر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آئین تکریم و معارفه معاونین فرهنگی، پژوهشی و آموزشی بوشهر، با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل، معاونین و کارکنان تبلیغات اسلامی استان در نمازخانه اداره کل برگزار شد.

در این مراسم با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام سیدعلی پناه محمودی‌نیا، حجت الاسلام محمد قادری به عنوان معاون جدید فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر معرفی شد.

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری در این مراسم، تغییر و تحول را از الزامات و اقتضائات نظام الهی و زمینه‌ساز تکامل برشمرد و اظهار کرد: دوره جدید مدیریت سازمان تبلیغات، اقتضائاتی دارد که باید بر مبنای رسیدن به اهداف و مأموریت‌های آن چینش نیروی انسانی انجام پذیرد و امیدواریم بتوانیم مقدمات ارتقاء بیشتر جایگاه سازمان را فراهم کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر همچنین از خدمات و فعالیت‌های حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی‌نیا، معاون پیشین فرهنگی این اداره کل تقدیر کرد.

حجت‌الاسلام محمودی‌نیا، معاون سابق فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هم در این مراسم فلسفه‌ی وجودی مجموعه را خدمت به خادمان دین دانست و گفت: تغییر و تحول در هر دستگاهی امری طبیعی است.

حجت‌الاسلام محمد قادری، معاون جدید فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان نیز در سخنانی اظهار کرد: در عرصه تحولی گام دوم انقلاب، برای اینکه از سیر تحولات عقب نمانیم و تأثیرگذار باشیم باید از همه ظرفیت ها استفاده کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در پایان این مراسم، با صدور احکامی حجت‌الاسلام قادری را به‌عنوان معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی، حجت‌الاسلام محمودی نیا را به‌عنوان مشاور عالی و مسئول ارتباطات سازمانی مدیرکل و حجت‌الاسلام میثم دهقان را به‌عنوان مدیر حوزه ریاست اداره کل تبلیغات اسلامی استان معرفی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha