چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جشن برای مادرم

حوزه/ جشن بزرگ «برای مادرم» در سالروز میلاد حضرت زهرا سلام‌الله علیها برای بانوان در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه در سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها جشن بزرگ «برای مادرم» همراه با هشتمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

این مراسم جشن در روز چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه از ساعت ۱۰ صبح به صورت زنده از شبکه استانی قم پخش خواهد شد و همچنین بانوان با استفاده از فضای مجازی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها به آدرس اینترنتی astanqom@ می‌توانند این برنامه را به صورت زنده مشاهده کنند.

تجلیل از ۲۸ نفر از مادران و همسران شهدای مدافع حرم که خادم آستان مقدس بانوی کرامت هستند و همچنین تجلیل از بانوان جوان فعال اجتماعی که بیشتر از سه فرزند دارند، رونمایی از دو کتاب مرتبط با زندگی شهدای مدافع حرم و رونمایی از شناسنامه یک بانوی شهیده دفاع مقدس از برنامه‌های محوری این مراسم است.

این مراسم با همکاری امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت، سازمان بسیج زنان، وزارت کشور، بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم برگزار می شود و حجت الاسلام والمسلمین مومنی سخنرانی این مراسم را برعهده داشته و مداح این مراسم مالکی نژاد از مداحان اهل بیت علیهم السلام خواهد بود.

خاطرنشان می‌شود، جشن بزرگ «برای مادرم» یکی از محورهای جشنواره ملی «برای مادرم» است که این جشنواره نیز به همت آستان مقدس و با همکاری ستاد عالی کانون‌های مساجد کل کشور به‌منظور تکریم مادران دنبال می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha