شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید علیرضا ادياني

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: جایگاه رفیع مرزبانی از اهمیت والایی برخوردار است و فرمانده معظم کل قوا نگاه و توجه ویژه‌ای به مرزبانان و حافظان نظم و امنیت در مرزها دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، در جمع مرزبانان پاسگاه مرزی دلوار استان بوشهر با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شروع قدرت اسلام و سرآغاز حاکمیت ارزش‌های معنوی بود.

وی با اشاره به کلام و منویات زیبای مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) در خصوص مرزداران، افزود: ایشان در فرمایشاتی ارزشمند فرموده اند: (بخش مهم دیگری از امنیت، مربوط به این مرزداران ما است؛ چه از نیروی انتظامی که در مرز مستقرند و چه از بقیه نیروهایی که درحال رفت و آمد و استقرار و فعالیت و تلاشند، آنها طفلکها دیده هم نمی شوند، شما چه می‌دانید این طفلک‌ها چه می کشند...).

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بر اهمیت مرزداری اشاره و خاطرنشان کرد: جایگاه رفیع مرزبانی از اهمیت والایی برخوردار است و فرمانده معظم کل قوا توجه ویژه‌ای به مرزبانان این حافظان نظم و امنیت در مرزها دارند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با بیان اینکه خدمت در مرزبانی یک چله‌نشینی است که انسان را به خداوند متعال نزدیک‌تر می کند، ادامه داد: مرزبانان مخلصانه و مجاهدانه از ارزش‌های اسلامی و مرزهای ایران اسلامی دفاع می‌کنند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان، قدردان زحمات مرزبانان در اقصی نقاط مرزهای جمهوری اسلامی هستند و شما مرزبانان نیز ارزش گران بهای خدمت در مرزهای اسلام را بدانید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha