پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 942016
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
image.png

حوزه/ اهالی رسانه معتقد بودند که فیلم شیشلیک برای مهدویان پسرفت محسوب می‌شود و به جز ضعف‌های محتوایی در فیلم همراه خانواده‌ای بودیم که ترحم و رحم و مروت نداشتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، علی مرادخانی در برنامه یه روز تازه درخصوص فیلم شیشلیک در شبکه پنج سیما، گفت: روز گذشته فیلم شیشلیک محمدحسین مهدویان اکران شد. رضا عطاران، پژمان جمشیدی و ژاله صامتی، هادی حجازی‌فر، وحید رهبانی و مه‌لقا باقری در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم بیش از آن که تحسین شود، تعجب‌برانگیز ظاهر شد و اهالی رسانه از این کار استقبال نکردند و این کار را برای مهدویان پیشرفت ندانستند.


مرادخانی اظهار داشت: اهالی رسانه معتقد بودند که این کار برای مهدویان پسرفت محسوب می‌شود. به جز ضعف‌های محتوایی در فیلم همراه خانواده‌ای بودیم که ترحم، رحم و مروت نداشتند و در نتیجه مخاطب را از خود دور کرده بود. شوخی‌های امیرمهدی ژوله بر پایه یک موضوع جنسی است که از صحبت درخصوص آن شرم دارم و این کار در شان کارگردانی نیست که خاطره خوبی مثل ماجرای نیمروز را در ذهن ما ثبت کرده است. این مدل شوخی و به کرات در فیلم تعجب‌برانگیز بود و در نتیجه احوال خوشی در روز گذشته نداشتیم. همچنین فیلم پر از حمله‌های تندوتیز سیاسی بود؛ البته این موضوع بیشتر در حوزه محتواست و به آن‌ها ورود نمی‌کنم اما خیلی‌ها در حوزه فیلمنامه، کارگردانی و حتی موسیقی نیز به کار مهدویان انتقاد داشتند.


وی افزود: محمدحسین مهدویان خالق آثار خوبی مثل ایستاده در غبار، لاتاری و ماجرای نیمروز است و امیدوارم در کارهای بعدی به خوبی بدرخشد.


گفتنی است: برنامه "یه روز تازه" مجله خبری صبحگاهی تهیه شده در گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و... با اجرای وحید رونقی، فریبا باقری، حافظ کاظم‌زاده، مهدی واعظی، صدیقه مرادی و علی مرادخانی روی آنتن می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha