جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانواده

حوزه/استاد مدرسه علمیه نرجسیه(س) رودان گفت: صادق بودن و رابطه دوستانه داشتن با خانواده در بالا بردن اعتماد به نفس فرزندان موثر است.

خانم مریم منصور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در هرمزگان با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و روز زن و  مادر، بیان کرد: بیشتر انسان ها ارزش ارتباطات نزدیک خانوادگی را درک می کنند و به دنبال تشکیل خانواده موفق هستند.

استاد مدرسه علمیه نرجسیه(س) افزود: استعداد کودکان در خانواده موفق بهتر شکوفا شده و مورد تشویق بزرگترها قرار می‌گیرند و از نظر سایر موارد به رشد کودکان نیز پیشرفت بهتری دارند.
 
خانم منصور بابیان اینکه برای داشتن خانواده موفق تلاش لازم است، افزود: خانواده های موفق نسبت به همدیگر تعهد داشته و در سختی ها با کمک به همدیگر برای حل مشکلات چاره جویی می کنند.
 
استاد حوزه خواهران با تأکید بر اینکه مطالعه ویژگی مهم یک خانواده موفق است، تصریح کرد: اولویت‌ خانواده موفق‌ وقت گذاشتن برای خانواده است که با وجود مشکلات اقتصادی جامعه و اجبار به گذراندن ساعت های بیشتر برای کار بیرون ولی باز هم برای فرزندان وقت می گذارند و این باعث استحکام روابط خانوادگی می شود. 
 
خانم منصور با تأکید بر اینکه اعضای خانواده موفق به طور سازنده با هم ارتباط بر قرار می‌کنند بیان کرد: اعضای چنین خانواده‌ای مسائل و مشکلات خود را با هم در میان می گذارند تا به نتیجه مطلوبی برای مشکلات برسند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha