پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
سامانه امتحانات مجازی

حوزه/ معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان، در راستای تسهیل در روند فعالیت‌های آموزشی طلاب و روحانیون ارجمند، سامانه‌ امتحانات شفاهی را راه‌اندازی کرده است.

حجت‌الاسلام محمد جوادی، کارشناس آموزش حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به راه‌اندازی سامانه ثبت‌نام امتحان مجازی ویژه طلاب حضوری و غیرحضوری مدارس علمیه خوزستان، اظهارداشت: معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان، در راستای تسهیل در روند فعالیت‌های آموزشی طلاب و روحانیون ارجمند، سامانه‌ امتحانات شفاهی را راه‌اندازی کرده است.

وی با اشاره به قابلیت‌های این سامانه، گفت: از جمله قابلیت‌های آن، ثبت تقاضای آزمون شفاهی پایه۱۰ برای طلاب حضوری و آزمون شفاهی پایه ۸ و ۱۰ برای طلاب غیرحضوری است که پس از ثبت درخواست، نحوه شرکت و زمان برگزاری آن به‌صورت پیامکی به طلبه متقاضی ارسال می‌گردد.

حجت‌الاسلام جوادی، افزود: همچنین یکی دیگر از مزیت‌های این سامانه، عدم نیاز به مراجعه حضوری متقاضی برای پیگیری زمان و کیفیت امتحان شفاهی است.

وی با اشاره به نحوه ثبت‌نام طلاب جهت شرکت در امتحانات شفاهی، گفت: در این راستا کلیه‌ی طلاب و روحانیون محترم متقاضی شرکت در امتحانات شفاهی، لازم است با مراجعه به لینک ذیل‌الذکر، مشخصات خود را ثبت کنند؛ بدیهی است، عدم ثبت‌نام در سامانه به‌منزله عدم تمایل شرکت طلبه در امتحانات شفاهی می‌باشد.

لینک ثبت‌نام ویژه طلاب حضوری؛ yun.ir/djfvjf

لینک ثبت‌نام ویژه طلاب غیرحضوری؛ yun.ir/0nusk2

لازم به ذکر است، متقاضیان جهت سهولت در استفاده از سامانه، با مرورگر Firefox وارد شوند. همچنین پل ارتباطی با کارشناس برخط آموزش در پیام‌رسان ایتا shafahi_khz@ می‌باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha