یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سلیمانی

حوزه/ آیت الله سلیمانی با حکم وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی به عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی منطقه کاشان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت الله عباسعلی سلیمانی به عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی منطقه کاشان معرفی شد.

در این حکم که توسط علیرضا کاشانی نژاد رئیس ستاد نماز جمعه کاشان در نخستین شورای فرهنگ عمومی شمال استان اصفهان قرآئت شد، آمده است: پیرو حکم  انتصاب جنابعالی از طرف  مقام معظم رهبری به عنوان نماینده معظم له در منطقه  کاشان، بدینوسیله به عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی منطقه کاشان منصوب می شوید.

مطمئناً جنابعالی به پشتوانه درایت  و تجربیات ارزشمندی که از آن برخوردار هستید ان شاءالله نقشی اساسی در ایجاد هماهنگی و هم افزایی میان بخشهای ذیربط در جهت کارآمدی و اثر بخشی  هرچه بیشتر شوراهای فرهنگ عمومی در گستره آن منطقه خواهید داشت.

توفیق روز افزون شما در تحقق هرچه بیشتر آرمانهای امام  راحل عظیم الشان(ره) و  رهنمودهای  مقام معظم رهبری مد ظله العالی در عرصه فرهنگ و ارتقا شاخص های فرهنگ  عمومی با همکاری دستگاه ها، نهادها، علما، دانشگاهیان، فرهیختگان و اصحاب اندیشه و فرهنگ و هنر و ادب و رسانه آن منطقه در ذیل توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج) از درگاه خداوند متعال خواهانم.

 سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور    

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha