سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تبریز

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله حامدی(ره) میانه، با اشاره به ایام دهه مبارک فجر، برنامه های این مدرسه را تشریح کرد.

حجت الاسلام سعید سلیمی معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله حامدی(ره) میانه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز گفت : برای پاسداشت و گرامیداشت دهه فجر، برنامه های متنوعی تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، جشن سالروز ولادت آن حضرت به دلیل شیوع بیماری کرونا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حسینیه این مدرسه برگزار می‌شود. 

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله حامدی(ره) میانه افزود: با توجه به خطر شیوع کرونا و حفظ سلامتی مردم، برنامه های های دهه فجر باید با رعایت دستور العمل های بهداشت و به نحوه مطلوب برگزار شود. 

حجت الاسلام سلیمی، یکی از این برنامه ها را اجرای طرح فضاسازی در مدرسه علمیه میانه اعلام کرد و افزود: برگزاری جشن در این مدرسه تا روز 22 بهمن ادامه خواهد شد، مهمترین برنامه این دهه، برگزاری نشست تخصصی جریان های فکری معاصر با سخنرانی حجت الاسلام مجتبی نظری خواهد بود.  

وی عنوان کرد: دیدار طلاب و اساتید مدرسه با امام جمعه شهرستان و خانواده شهدا یکی دیگر از برنامه های ما در ایام است. 

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله حامدی(ره) میانه، حضور طلاب و اساتید بر سر مزار شهدا را یکی دیگر از برنامه ها اعلام کرد و ادامه داد: برگزاری دعای توسل به یاد امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، از دیگر برنامه های این مدرسه در دهه فجر است. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha