سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
اقدام خرابکارانه در مسجد جدید مسلمانان کانادایی

حوزه/ جامعه اسلامی هنگامی که به ساختمان وارد شده‌اند شاهد اقدامات خرابکارانه در ساختمانی بودند که قرار بوده به مسجد جدید آن‌ها در در کانسپشن بی ساوث، تبدیل شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از cbc، خرابکاران به ساختمانی که قرار بود مسجد جدید مسلمانان در کانسپشن بی ساوث، یک منطقه مسکونی در کانادا باشد حمله کردند.

جامعه اسلامی این منطقه در کانادا که به شدت به یک مسجد نیاز داشتند، از اقدام خرابکارانه در این مرکز باخبر شدند.

صفوان چودری از جماعت اسلامی در این باره به خبرنگاران گفت که اعضای محلی سازمان وی روز پنجشنبه هنگام ورود با پنجره‌های خرد شده، لامپ‌های شکسته شده و یک شومینه مخدوش شده روبرو شدند.

وی در مصاحبه‌ای روز سه شنبه گفت که این گروه تازه کار آماده‌سازی این ساختمان را برای تبدیل آن به مسجد آغاز کرده‌اند و هنوز پروژه را به طور علنی اعلام نکرده‌اند و هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که نشان دهد دلیل این حمله چه بوده است.

چودری می‌گوید که پلیس به سرعت سه نوجوان را به عنوان خرابکار شناسایی کرد و گروه نیز، مطابق با روحیه رحمت اسلامی ، آنها را بخشیده است و هیچ اتهامی را مطرح نخواهد کرد.

چودری می‌گوید که انگیزه این خسارت را نمی‌داند اما در هر صورت این حادثه شرم‌آور بوده و رفع آن احتمالاً بیش از ۱۰ هزار دلار هزینه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha