شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ستاد امر به معروف

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرهنگ زندگی فردی ‌و اجتماعی حضرت زهرا(س) جامع ترین متون الگو گیری در زندگی خانوادگی و اجتماعی برای جوامع بشری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، نشست هم اندیشی نهادهای فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ایام الله دهه فجر و ولادت حضرت زهرا (س) امروز در سازمان تبلیغات استان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام پیشقدم، ضمن گرامی داشت این دو مناسبت موضوع مناسبت‌های ملی ومذهبی را بهترین بستر برای کار فرهنگی دانست و افزود: مناسبت های ملی و مذهبی همانند زمین آماده کشت هستند که بذر این زمین‌ها را برنامه ها و محتویات فرهنگی تشکیل می دهد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد ابزار این کار را فضای مجازی دانست و افزود: نهادهای فرهنگی از این ظرفیت برای ترویج مبانی دینی و اشاعه فرهنگ فاطمی استفاده کنند.

وی همچنین هدفمند بودن، با سلیقه بودن و به روز بودن را از مهم‌ترین عوامل  موثر درنتیجه گیری کار فرهنگی خواند و خواستار جامع بودن برنامه های فرهنگی برای همه اقشار جامعه با نظر گرفتن سلایق شد.

پیش‌قدم تصریح کرد: جمهوری اسلامی انقلاب ۹۹ درصدی است که با آراء مردم به دست آمده و این دستاورد بزرگ‌ترین اتفاق تاریخ بشریت و حکومت های جهان است.

وی از حضرت فاطمه(س) به بهترین الگو نام برد و گفت: فرهنگ زندگی فردی ‌و اجتماعی حضرت زهرا(س) جامع ترین متون الگو گیری در زندگی خانوادگی  و اجتماعی برای جوامع بشری  است.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha