جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
میر مطلبی

حوزه/ مسئول مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه گفت: در راستای برنامه‌های ورزشی طلاب، ۱۴ هیئت ورزشی در حوزه‌های علمیه تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی میرمطلبی در نشست آیت‌الله اعرافی با ورزشکاران حوزوی که در ساختمان ۳۱۳ جمکران برگزار شد، اظهار داشت: در دوره جدید مدیریت حوزه‌های علمیه باتوجه‌به تأکیدات مدیر حوزه‌های علمیه مبنی‌بر توجه ویژه به امر ورزش و سلامتی طلاب، یک مدیریت مجزا برای تربیت‌بدنی شکل گرفت.

وی ادامه داد: سیاست اصلی این مدیریت، استفاده از خود طلاب در رده‌های مختلف بود که محقق شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرمطلبی بیان داشت: علاوه بر این هیئت‌های اندیشه‌ورز برای این مدیریت شکل گرفت و اسناد بالادستی برای ورزش طلاب تدوین و بانک اطلاعاتی کاملی نیز در حال تکمیل شدن است.

وی بیان داشت: بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر استعدادها و سوابق ورزشی خودشان را ثبت کرده‌اند و در کنار این مهم ۱۴ هیئت ورزشی تشکیل شده است.

 مسئول مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه با بیان این‌که مکانی را برای استقرار هیئت‌های ورزشی اختصاص خواهیم داد، تصریح کرد: در دهه فجر نیز سه باشگاه با تمرکز بر فعالیت‌های طلاب و خانواده‌های طلاب در منطقه پردیسان راه‌اندازی خواهد شد.

وی تأکید کرد: علاوه بر این سازو کاری طراحی شده است که از ظرفیت‌ها و ایده‌های طلاب در این زمینه استفاده‌های لازم صورت بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha