یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سلیمانی

حوزه / امام جمعه کاشان با بیان اینکه اجرای رویداد رسانه‌ای بچه‌های انقلاب، اقدامی اصولی، مبنایی و ارزشی است، گفت: کشور به تربیت شهید آوینی ها نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، صبح امروز چهارشنبه ۱۵ بهمن در دیدار با عوامل اجرایی رویداد رسانه‌ای بچه‌های انقلاب، اظهار داشت: از نگاه قرآن ما از دو طریق می‌توانیم بحث رسانه‌ای داشته باشیم؛ یکی از طریق قلم و دیگری بیان.

وی افزود: از طریق قلم آنقدر مهم است که خداوند دو بار در قرآن کریم به این موضوع قسم خورده است؛ در مورد بیان نیز خداوند در قرآن کریم اشاراتی داشته است، به نحوی که معادل وجود آدمی بر روی زبان ارزش گذاشته شده، به نحوی که بر اساس اهمیت آن برابر کل بدن انسان ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن اشاره به اظهارات متفکر آمریکایی در مورد اهمیت رسانه و تبلیغات، ابراز داشت: تبلیغات در همه جا به معنی ریاکاری نیست، بلکه در بخشی به معنی آرامش‌دهی و اطمینان بخشی به مردم است و امروز که به لطف الهی تعدادی از جوانان و نوجوانان در این عرصه پرورش یافتند، در مورد رزمایش کمک مونانه و خدمت‌رسانی به نیازمندان محورها را برای آنان مشخص کرد.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه اجرای رویداد رسانه‌ای بچه‌های انقلاب، اقدامی اصولی، مبنایی و ارزشی است، گفت: امروز اگر خاطرات شهدا و جانبازان را در قالب کتاب درآوریم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و بر همین اساس آنچه که انجام شده باید به مردم اطلاع رسانی شود.

آیت الله سلیمانی با اشاره به خدمات بسیار زیاد در ایام شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: بسیاری از افراد نظیر دانشجویان، طلاب و بسیجیان به بیماران کرونایی خدمات ارائه می‌کردند، در حالی که بستگان درجه یک بیماران کرونایی به آنان نزدیک نمی‌شدند.

عضو خبرگان رهبری در پایان با بیان اینکه ابعاد مختلف خدمات در زمان شیوع ویروس کرونا باید تقسیم‌بندی و به مردم ابلاغ شود، تأکید کرد: این اقدام رسانه‌ای از رویداد بچه‌های حاج قاسم شروع شده است و قطعا پرورش این افراد، در آینده آنان را به آوینی‌های زمان تبدیل می‌کند.

حسین آرامش نیز در این جلسه ضمن ابراز تأسف از عدم کادرسازی برای فضای مجازی، گفت: در کنار راه‌اندازی قرارگاه‌های جهادی کاشان، جهاد رسانه‌ای نیز ایجاد شد تا نیروهای انقلابی در حوزه رسانه و فضای مجازی تربیت شوند.

مسئول قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان از برگزاری رویداد رسانه‌ای بچه‌های حاج قاسم به عنوان نخستین رویداد رسانه‌ای در شهرستان کاشان خبر داد و افزود: ۶۰ نفر از شرکت‌کنندگان به صورت حرفه‌ای به کار خود ادامه دادند.

وی  در پایان با بیان اینکه یک هزار و ۵۰۰ اثر از سراسر کشور به رویداد بچه‌های حاج قاسم ارسال شد، ابراز داشت: در همین راستا به مناسبت ایام‌الله دهه فجر رویداد رسانه‌ای بچه‌های انقلاب به عنوان دومین رویداد رسانه‌ای این منطقه اجرا می‌شود و ۲۱۰ نفر در این ایام برنامه رسانه‌ای دارند و ۲۲ بهمن نیز مراسم اختتامیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha