پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ ویژه برنامه ولادت حضرت زهرا (س) و دهه فجر در مدرسه صدر بازار اصفهان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ابطحی گفت: ریشه مشکلات امروز مملکت ناشی از مدیرانی است که اقتصاد را بدبخت کرده اند و تنها سد مقابل این افراد لیبرال، ولایت فقیه و شخص رهبری است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد صادق ابطحی، پیش از ظهر امروز در ویژه برنامه ای که به مناسبت  ولادت حضرت زهرا(س) و ایام الله دهه فجر به همت معاونت تهذیب مرکز مدیریت حوزه اصفهان و مرکز رسیدگی به امورمساجد استان با حضور ائمه جماعات در مدرسه صدر بازار برگزار شده بود، ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت زهرا (س) اظهار کرد: بیش از ۵هزار مسجد در استان وجود دارد که هزار مسجد سهم شهر اصفهان است.

وی با بیان اینکه ارتباط قلبی، دلی و صمیمی و به تعبیر رهبری ارتباط عاشقانه با مردم و جوانان، وظیفه امام جماعات مساجد است گفت: مسجد فقط محلی برای نماز نیست، باید به محوریت محله برگردد، روحانیون فقط امام جماعت مسجدنیست بلکه  امام تمام محله است.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان عنوان کرد: به دنبال آن هستیم که تحولی در مجموعه رسیدگی به امور مساجد اتفاق بیفتد، امام جماعات، باید مدیر مسجد باشد و همه ارگانها از جمله هیئت امنا و پایگاه بسیج باید ذیل امام جماعت مسجد باشند.

تفکر لیبرالی اقتصاد کشور را بدبخت کرده است

وی ابراز کرد: امام جماعت باید مدیریت مسجد را در دست داشته باشد و هیت امناء هم زیر نظر امام جماعت فعالیت کند؛ مسجد پایگاه انقلاب است و باید هیئت امنای مسجد وائمه جماعات از سکولار ولیبرالی دور بمانند و در مسجد در تراز انقلاب، نباید سخنی دور از آرمانهای انقلاب مطرح باشد.

 ابطحی اذعان کرد: ما وطیفه داریم به عنوان روحانیون و ائمه جماعات دستاوردهای انقلاب را برای مردم تببین کنیم؛ امام راحل بارها نسبت به سپرده شدن انقلاب به دست لیبرال ها هشدار داده بود و متاسفانه بیش از ۳۲ سال است که مراکز انقلاب و اقتصاد کشور به دست لیبرال ها بوده و امروز هم هست.

وی تاکید کرد: ریشه مشکلات امروز مملکت ناشی از مدیرانی است که اقتصاد را بدبخت کرده اند و تنها سد مقابل این افراد لیبرال، ولایت فقیه و شخص رهبری است،

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان افزود: مردم بدانند اگر خدشه ای به انقلاب و نظام اسلامی وارد شود، سرنوشتی شوم تر از سوریه و آنچه داعش برسر آن آورد، برای ایران حاصل می شود.

وی در پایان گفت: سال آینده، سال انتخابات است و یک دولت جوان انقلابی تنها راهگشا است؛ مردم باید با انتخاب صحیحی، مزه یک دولت انقلابی و جهادی را بچشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha