جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام فغانی

 حوزه / معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین گفت:  حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) ساده‌زیستی را در اولویت زندگی قرار دادند و در کنار تابعیت کامل از ولایت به عبادت و تربیت فرزند نیز توجه ویژه ای داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس فغانی، ظهر امروز در جمع  خواهران مبلغه مدارس امین استان قزوین ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: حضرت زهرا (س) در ابعاد مختلفی برای آحاد جامعه به ویژه زنان و دختران الگو است.

وی خاطرنشان کرد: این بانوی بزرگ اسلام با رفتار و گفتار خودشان توانستند بصیرت اجتماعی و سیاسی بین مردم جامعه ایجاد کنند و برای آیندگان نیز سرمشقی باقی بگذارند که بر اساس آن، خط مشی خود را تعیین کنند

حجت الاسلام فغانی خاطرنشان کرد:  حضرت زهرا (س) با جان و مال خودشان برای بصیرت‌افزایی تلاش کردند. ابعاد زندگی اجتماعی بانوی دو عالم حاکی از آن است که برای دفاع از ولایت تمام تلاش خود را انجام دادند.

 وی ادامه داد: بانوی بزرگوار اسلام ساده‌زیستی را در اولویت قرار دادند و در کنار تابعیت کامل از ولایت به عبادت و تربیت فرزند نیز توجه ویژه ای داشتند.

  معاون تبلیغ حوزه علمیه استان قزوین در پایان بر ضرورت تربیت دینی دانش آموزان و تبیین جایگاه ولایت فقیه برای آنان تاکید کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha