یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ تجلیل مدیر حوزه علمیه سمنان از همسران پرسنل حوزه علمیه استان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رستمیان گفت: مادر سرنوشت ساز است و سرنوشت یک انسان در دست مادر است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان، در آیین تجلیل مدیریت حوزه علمیه استان سمنان از همسران پرسنل حوزه علمیه این استان، در سالن همایش های تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان، اظهار داشت: حوزه علمیه برادران اگر موفقیتی دارد، مدیون و مرهون زحمات زنان کادر این مجموعه است.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با اشاره به ویژگی های حضرت فاطمه زهرا (س) تصریح کرد: «ساده زیستی» حضرت فاطمه زهرا (س) و «خوب شوهر داری کردن» حضرت فاطمه زهرا (س) و «بهترین زن در خانه دار» و «فرزندداری» حضرت فاطمه زهرا (س) از صفات و ویژگی های مهم حضرت فاطمه زهرا (س) برای الگوگیری جامعه است.

وی با اشاره به صفت «بهترین زن در خانه دار» در ویژگی های حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: متاسفانه خانه‌داری را در جامعه ما یک نگاه پایین دست نگاه می کنند اما هرچه هست و نیست از خانه داری است.

حجت الاسلام و المسلمین رستمیان خاطرنشان کرد: این مادران هستند که شخصیت فرزندان را رقم می زنند و ما در دهه فجر هستیم و شخصیتی داریم نظیر حضرت امام خمینی (ره) که در کودکی پدر را از دست داده بود اما در دامن یک زن تربیت می شود و این چنین تحول در عالم ایجاد می کند؛ یک زن در یک روستای کرمان فرزند بی نظیری چون حاج قاسم سلیمانی تربیت می کند.

وی گفت: مادر سرنوشت ساز است و سرنوشت یک انسان در دست مادر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha