جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طلاب جهادی مدرسه زنگنه همدان

حوزه / مدیر مدرسه زنگنه همدان با اشاره به ساخت یک واحد مسکن برای یکی از هم استانی‌ها در روستاهای اطراف شهر مهاجران توسط طلاب جهادی مدرسه زنگنه، گفت: پس از آنکه از وضعیت منزل و سرپناه یکی از هم استانی‌ها در روستاهای اطراف شهر مهاجران با خبر شدیم طلاب جهادی مدرسه زنگنه با حضور در منطقه، اقدام به ساخت و ترمیم این منزل کردند.

حجت الاسلام سید سعید بطحاییان مدیر مدرسه زنگنه همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با بیان اینکه طلاب در سراسر کشور هر جا نیاز به خدمت رسانی باشد در خط مقدم حضور دارند، اظهار داشت: حضور در سیل، زلزله و خط مقدم مبارزه با کرونا از جمله اقداماتی است که در چند سال گذشته توسط طلاب نمود بیشتری داشته است.

وی با بیان اینکه طلبگی با خدمت رسانی گره خورده است، گفت: خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف توسط طلاب از قدیم الایام بوده و ادامه نیز خواهد داشت، اما در چند سال گذشته از نظر رسانه‌ای این اقدامات بیشتر منتشر شده و عامه مردم از آن مطلع شده‌اند.

مدیر مدرسه علمیه زنگنه با اشاره به اینکه طلاب استان همدان و علی‌الخصوص مدرسه زنگنه همدان از این اقدامات و خدمات مستثنی نیستند، مطرح کرد: طلاب مدرسه زنگنه همدان نیز دوشا دوش دیگر طلاب عزیز با تمام توان هر جا که احساس کنند فردی نیاز به خدمت‌رسانی دارد به یاری او خواهند رفت.

وی افزود: در سیل و زلزله سال گذشته طلاب مدرسه زنگنه همدان با حضور در مناطق آسیب دیده، به صورت جهادی اقدام به کمک رسانی کردند و امسال نیز با شیوع کرونا در میدان‌های مختلف از ضد عفونی معابر، کمک‌های مومنانه تا خدمت به بیماران کرونایی بستری در بیمارستان با تمام وجود مشغول فعالیت بودند.

حجت الاسلام بطحائیان با اشاره به ساخت یک واحد مسکن برای یکی از هم استانی‌ها در روستاهای اطراف شهر مهاجران توسط طلاب این مدرسه، خاطر نشان کرد: در همین راستا و خدمت‌رسانی به مردم عزیز، پس از آنکه از وضعیت منزل و سرپناه یکی از هم استانی‌ها در یکی از روستاهای اطراف شهر مهاجران با خبر شدیم طلاب جهادی مدرسه زنگنه با حضور در منطقه، اقدام به ساخت و ترمیم این منزل کردند.

وی با تاکید بر اینکه طلاب در کنار مردم بوده و هستند، اظهار کرد: حوزه‌ علمیه تنها بیان درس و بحث نیست و لذا درس و بحث‌هایی که در حوزه‌ها ارائه می‌شود تنها مقدمه‌ای است تا بدانیم آنجا که لازم است همه ما باید به عنوان سرباز، اسلام را یاری کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha