جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بسیج خواهران

حوزه / پایگاه بسیج شهیده پروین صفا (شهیده زن دوران پیروزی انقلاب اسلامی در واقعه ۱۷ شهریور کاشان)، با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی، شامگاه روز گذشته در آیین آغاز فعالیت پایگاه بسیج شهیده پروین صفا (شهیده زن دوران پیروزی انقلاب اسلامی در واقعه ۱۷ شهریور کاشان) با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی ایران را نشأت گرفته از نهضت عاشورا دانست و با بیان اینکه در کربلا هم شهادت بود و هم اسارت، گفت: در انقلاب اسلامی ایران هم همزمان با شهادت، اسارت هم وجود داشت.

نماینده ولی فقیه در کاشان، کتاب شهادت را سنگین تر از کتاب بعد از شهادت دانست و ادامه داد: همان طور که کتاب اسارت حضرت زینب(س) قطورتر، کارآمد تر و کارساز تر است، کتاب بعد از شهادت شهدای انقلاب و دفاع مقدس نیز سنگین تر است.

وی، به نقش حضر ت زینب (س) در بقای نهضت کربلا اشاره کرد و گفت: سخنان حضرت نظام اموی را متزلزل کرد .

عضو خبرگان رهبری به نقش بسیجیان و خانواده های معظم شهدا در خنثی کردن توطئه های دشمنان اشاره کرد و افزود: همانطور که شهدا به رسالت خود در میدان جنگ و جهاد عمل کردند، خانواده شهدا هم در مقطع فعلی باید رسالت زینبی خودشان را انجام دهند.

وی، با تاکید بر حضور حداکثری  مردم در انتخابات آینده، گفت: نباید به دشمنان اجازه بدهیم که حضور مردم را در انتخابات کم رنگ کنند.

آیت الله سلیمانی در پایان به نقش مردم کاشان در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: به خاطر همین  بود که مقام  معظم رهبر ی فرمودند مردم این دیار حد نصاب وظیفه خود را طی این دوران و حتی  قبل از پیروزی انقلاب اسلامی انجام دادند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha