جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست یزد

حوزه/معاون علوم پزشکی یزد گفت: برابر تحقیقات میدانی به یقین می گویم، بیشترین همکاری و بهترین روش رعایت شیوه نامه های بهداشتی مربوط به مجالس مذهبی ، مساجد و نمازهای جمعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، دکتر دهقان، صبح امروز در جمع ائمه جمعه استان که به منظور آشنایی آنان با روند کنترل کرونا و اقدامات برگزار شد، به ارائه گزارشی از وضعیت شیوع و کنترل ویروس کرونا در استان پرداخت.

وی با تبریک ایام الله دهه مبارم فجر و  تقدیر و تشکر از ائمه جمعه به لحاظ همکاری بسیار عالی با ستاد مقابله با کرونا، گفت: برابر تحقیقات میدانی به یقین می گویم بیشترین همکاری و بهترین روش رعایت شیوه نامه های بهداشتی مربوط به مجالس مذهبی، مساجد و نمازهای جمعه است که به همین دلیل از شما تشکر و قدردانی دارم.

وی افزود: متأسفانه بیشترین علت شیوع کرونا، مجالس و دورهمی های زیرزمینی شامل عروسی ها، دورهمی فامیلی و امثال آن است، اما وقتی وضعیت بحرانی می‌شود ناگزیر هستیم برای قطع زنجیره شیوع کرونا قوانین را رعایت کنیم که علیرغم میل باطنی مساجد و محافل مذهبی از جمله نماز جمعه را نیز شامل می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یزد اظهار امیدواری کرد: با اجرای قانون و همکاری همه مردم و به خصوص اجرای طرح شهید سلیمانی می توانیم جلوی بحران و موج بعدی را بگیریم و این بیماری را کنترل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha