پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام دهقان

حوزه/ مسئول گروه جهادی گروه جهادی مجمع جوانان کعبه آمال در خصوص کمک های مومنانه گفت: انجمن جوانان امیدهای انقلاب فارس در ایام کرونایی فعالیت های جهادی بسیاری را از قبیل ضدعفونی معابر و مساجد، توزیع لوازم تحریر، پک بهداشتی و ۲۰۰۰ بسته معیشتی را در بافت فرسوده شیراز داشته است.

حجت الاسلام کاظم دهقان در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، در خصوص فعالیت های جهادی در ایام کرونا، اظهار کرد: از اوایل کرونا تاکنون بیش از ۲ هزار بسته معیشتی را میان نیازمندان توزیع کرده ایم.

وی در ادامه با تصریح اینکه فعالیت های جهادی در ۱۲ محله محروم و بافت فرسوده شیراز صورت می گیرد، اضافه کرد: انجمن جوانان  امید های انقلاب فارس متشکل از چندین گروه جهادی و ۲۰ سمن (سازمان های مردم نهاد) است در واقع تحت لوای یک پرچم و یک مرکز نام مسجد آدینه خان و یک انجمن فعالیت می کنم.

دبیر انجمن جوانان امیدهای انقلاب فارس با بیان اینکه در ایام کرونا حدود ۵۰۰ بسته تحصیلی و ۳۰۰ بسته یهداشتی میان نیازمندان توزیع شده است، خاطرنشان کرد: گروه جهادی ما تشکیل شده از حدود ۵۰ نفر از طلاب و دانشجویان است که در عرصه های مختلف، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، ورزشی و غیره فعالیت می کنیم.

وی از راه اندازی مرکز مشاوره قضایی، خانواده و تحصیلی در بافت فرسوده شیراز خبر داد و عنوان کرد: هر کدام از این مشاوره ها توسط کارگروه تخصصی صورت خواهد گرفت.

حجت الاسلام دهقان اذعان کرد:  انجمن جوانان امیدهای انقلاب تشکیل شده از ۵ گروه جهادی و ۱۷ ngo است، از این رو به دنبال تاسیس قرارگاه جهادی گروه های مرکز شیراز هستیم، تا فعالیت ها به صورت گسترده ادامه یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha