جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
استانداری

حوزه/ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان به فعالیت های جهادی طلاب در جبهه سلامت اشاره کرد و گفت: در مبارزه با ویروس منحوس کرونا شاهد حضور جهادی طلاب و روحانیون در بخش بیماران کرونایی بیمارستان های استان بودیم و از جامعه روحانیت استان کمال قدردانی را داریم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بندرعباس، نازنین شیبانی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان، در نشستی با حجت الاسلام نادر حقیقی که در مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد، با قدردانی از خدمات حوزه های علمیه در مبارزه با ویروس کرونا، گفت: حوزه علمیه دارای ظرفیت بی نظیری است و همواره در کنار مردم بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان به فعالیت های جهادی طلاب در جبهه سلامت اشاره کرد و افزود: در مبارزه با ویروس منحوس کرونا شاهد حضور جهادی طلاب و روحانیون در بخش بیماران کرونایی بیمارستان های استان بودیم و از جامعه روحانیت استان کمال قدردانی را داریم.

وی ادامه داد: نگاه استانداری، نگاه تعاملی با تمام بخش ها است و همواره به دنبال حل مشکلات مردم و مدارس علمیه بوده تمام تلاش خود را جهت خدمت رسانی به طلاب و روحانیون تا رفع مشکلات آنان خواهیم کرد.

 شیبانی خاطرنشان کرد: طلاب از اقشار ضعیف جامعه هستند و ما باید به دنبال ایجاد منابع پایدار توانمند سازی حوزه های علمیه در راستای حل مشکلات مدارس علمیه باشیم.

حوزه های علمیه همواره در کنار مردم بوده و خواهند بود

حجت الاسلام نادر حقیقی، مدیر حوزه علمیه هرمزگان هم با تشکر از خدمات استانداری به مردم، گفت: استانداری قدامات خوبی را برای رفع مشکلات مردم انجام داده است، البته با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی، مردم نیازمند اقدمات فوری و رفع مشکلات هستند.

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان با تاکید بر این که حوزه های علمیه همواره در کنار مردم بوده و خواهند بود، اظهار کرد: طلاب و روحانیون هرچند مشکلات زیادی دارند، اما زبان گویای مردم و پیگیر مشکلات آنان هستند و خود را جدای از آحاد مردم نمی دانند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha