جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نواب

حوزه/ رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب درگذشت آیت‌الله شیخ عبدالله نظری خادم‌الشریعه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در پی درگذشت عالم عامل و فقیه انقلابی، آیت‌الله شیخ عبدالله نظری خادم‌الشریعه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم عامل و فقیه انقلابی، آیت‌الله شیخ عبدالله نظری خادم‌الشریعه، مایه تأسف و تأثر فراوان گردید. آن روحانیِ ساده‌زیست و مردمی که از انفاس معنویِ آیت‌الله کوهستانی و علامه طباطبایی برخوردار شده بود و سابقه شاگردی بزرگانی چون امام خمینی(ره) و آیت‌الله العظمی بروجردی را در پرونده علمی خود داشت، بیش از نیم قرن از عمر شریف خود را به‌دور از مناصب مرسومِ حوزه‌های علمیه و نظام جمهوری اسلامی، وقف خدمت به دین و زندگی مردم شریف خطه مازندران نمود. تقدیرِ این مجتهد مجاهد که هیچ‌گاه از حمایت از انقلاب، و امام و رهبری دست نکشید، این بود که در روزهایی عروج کند که یادآور حضور ایشان در پرواز انقلاب، و همراهی‌شان با امام خمینی(ره) در بازگشت از پاریس به تهران است.

این‌جانب ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به مردم شریف مازندران و همه بازماندگان و آشنایان آن فقید سعید، برای ایشان، علو درجات و برای خاندان معزز ایشان، صبر و اجر فراوان آرزو می‌نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha