سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مبلغات

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه الزهرا(س) بندرعباس گفت: با توجه به بهبود شرایط و تولید انبوه ماسک در کشور، بانوان طلبه فعالیت جهادی خود را بر اساس نیاز جامعه تغییر دادند و در مناسبت های مختلف شهادت ائمه اطهار علیهم السلام و اعیاد مذهبی ادامه دادند و با تهیه بسته های معیشتی به کمک نیازمندان شتافتند.

خانم عصمت قلی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و نیز بزرگداشت هفته مقام زن و روز مادر اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها این بانوی بزرگ الگوی عملی برای زنان عالم است و این بانوی بزرگوار نه تنها حجت خدا بر روی زمین است بلکه پیشوایان معصوم علیهم السلام هر کدام ایشان را حجت خود دانسته و در رفتار و گفتار از این بانوی باعظمت تاسی می جستند.
 
وی با اشاره به حرکت سیاسی حضرت زهرا سلام الله علیها، خاطرنشان کرد: این بانوی گرانقدر با تمام توان در برابر دسیسه های منافقان ایستاد و با شیوه های مختلف از حریم ولایت دفاع کرد تا جایی که با بذل جان و در پیش گرفتن سیاست بی نظیر خود، دل ها را متوجه مولا علی علیه السلام ساخت.
 
معاون فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه الزهرا (س) بیان کرد: سیره حضرت زهرا سلام الله علیها در یاری مظلومان و نیازمندان، با اعطای بهترین وسیله از جمله؛ لباس شب ازدواج یا نان شب خود و فرزندانشان بود.

قلی زاده افزود: یکی از دغدغه های طلاب و مسئولان مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها شناسایی و رسیدگی به مشکلات نیازمندان است که در این راستا در اوایل شیوع کرونا در کشور، به دوخت ماسک پرداختند و در بین نیازمندان و ادارات و سازمان ها توزیع می کردند.
 
معاون فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه الزهرا (س) تصریح کرد: با توجه به بهبود شرایط و تولید انبوه ماسک در کشور، بانوان طلبه فعالیت جهادی خود را بر اساس نیاز جامعه تغییر دادند و در مناسبت های مختلف شهادت ائمه اطهار علیهم السلام و اعیاد مذهبی ادامه دادند و با تهیه بسته های معیشتی به کمک نیازمندان شتافتند.
 
خانم قلی زاده  اظهار کرد: با همکاری اساتید، طلاب و خیرین بیش از صد نفر از طلاب و غیرطلاب نیازمند و یا آسیب دیده کرونا مورد حمایت قرار گرفتند که با محفوظ ماندن نام و نشان آنها کمک رسانی هم چنان ادامه می یابد.
 
وی در پایان افزود: امید است مسئولان با تأسی از حضرت زهرا سلام الله علیها سنت دستگیری از نیازمندان را در جامعه بیش از بیش ترویج داده تا مشکلات معیشتی، درمانی و غیره مردم به حداقل ممکن برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha