جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
منصوره شاکری-هرمزگان

حوزه/معاون آموزش مدرسه علمیه نرجسیه(س) رودان استان هرمزگان گفت: حضرت فاطمه سلام الله علیها با وجود همه سختی‌ها، تا ابد به امت این درس را آموخته که مؤمن هرگز از وادی صبر و شکر خارج نمی‌شود.

 خانم منصوره شاکری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در هرمزگان اظهار داشت: محبت به حضرت فاطمه سلام الله علیها از معرفت نسبت به این بانوی بزرگوار سرچشمه می‌گیرد. 
 
وی تصریح کرد: حضرت فاطمه سلام الله علیها در قیام و حماسه فرهنگی خود لحظه‌ای از افشاگری و روشنگری های هدایت جامعه دست بر نداشت تا به همه مسلمانان بفهماند سکوت در برابر مهاجمان فرهنگی پذیرفته نیست.
 
خانم شاکری افزود: خصلت‌های این بانوی بزرگوار رفتار مناسب، احترام به همسر، نداشتن تقاضای نامقدور و مهر ورزی به خانواده است که هیچ گاه از امام علی علیه السلام چیزی نخواست.

وی با اشاره به بیانات امام خامنه ای که فرمودند «حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها زنی که افتخار خاندان وحی است و چون خورشیدی بر تارک اسلام عزیز می درخشد»، خاطر نشان کرد: حضرت فاطمه سلام الله علیها با وجود همه سختی‌ها، تا ابد به امت این درس را آموخته که مؤمن هرگز از وادی صبر و شکر خارج نمی‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha