پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام نبی زاده ، رییس سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام نبی زاده با بیان اینکه بستر فعالیت‌های تبلیغی باید مردمی باشد، گفت: بستر رودخانه تبلیغ دین، مردم هستند و هر جا مردم پای‌کار آمدند، همه امور موفقیت‌آمیز می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در سفر به شهرستان امیدیه، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)، از مسئولین هیئات مذهبی این شهرستان، به‌عنوان اقشار تأثیرگذار فرهنگی جامعه امیدیه تعبیر کرد و گفت: در انجام فعالیت‌ها و خدمات فرهنگی و مذهبی چیزی به نام بن‌بست نداریم؛ در فرهنگ بسیجی، در فرهنگ انقلابی و جهادی و در هر کسوت و لباسی که باشیم بن‌بستی برای ما وجود نخواهد داشت.

وی، تصریح کرد: امروز یکی از مشکلات جدی جامعه فرهنگی، مسئله حمایت‌های مالی است ولی در همین شرایط هم باید بتوانیم برنامه‌ها و فعالیت‌ها را همچنان ادامه دهیم؛ چراکه تلاش و مجاهدت در دوران سختی، قطعاً لذت بیشتری به همراه دارد.

در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام نبی زاده، اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان را از بزرگ‌ترین ادارات کل تبلیغات اسلامی در کشور خواند و گفت: ما در استان خوزستان، در ۲۷ شهرستان دارای ادارات تبلیغات اسلامی هستیم و در ۶ شهر نیز دفاتر نمایندگی ما در حال فعالیت هستند.

وی با تأکید بر مردمی سازی «فعالیت‌های تبلیغی» گفت: بستر رودخانه تبلیغ دین، مردم هستند و هر جا مردم پای‌کار آمدند، همه امور موفقیت‌آمیز می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، اذعان داشت: یکی از مصداق‌های ریشه دواندن انقلاب این است که بستر تمام فعالیت‌های تبلیغی باید با حضور مردم باشد و برکت سختی این ایام نیز به فضل خداوند متعال، ریشه دواندن و نفوذ شما در بین مردم خواهد بود.

لازم به ذکر است در پایان این نشست، از مسئولین هیئات مذهبی شهرستان امیدیه، تجلیل شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha