جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بسیج مسجد شرق لندن برای ارسال بسته‌ها به خانواده‌های نیازمند

حوزه/ اعضای مسجد شرق لندن، با پیوستن به خیریه امداد اسلامی بریتانیا، در زمستان امسال ۵۰۰ بسته غذایی را برای افراد آسیب پذیر و خانواده‌های قرنطینه در کرونا ارسال می‌کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از eastlondonadvertiser، مسجد شرق لندن، به خانواده‌های آسیب‌پذیر که به دلیل کرونا قرنطینه شده‌اند، بسته‌های غذایی اهداء کرد. صدها بسته غذایی در مسجد شرق لندن بسته‌بندی شد تا به خانواده‌های در این منطقه منزوی منتقل شود.

مسجد وایت‌چپل به خیریه امداد اسلامی بریتانیا پیوست تا زمستان امسال ۵۰۰ بسته برای آسیب پذیرترین افراد لندن توزیع کند. بسته‌ها در این مسجد برای افراد بی‌بضاعت که به خصوص در وضعیت کرونا و سرمای زمستان با کمبودهای زیادی در لندن مواجه هستند ارسال می‌شود.

این بخشی از کارزار ۲۰۰۰ بسته غذایی است که توسط خیریه به افراد آسیب پذیر اعم از بی‌خانمان‌ها، خانواده‌های کم درآمد، قربانیان آزار خانگی، پناهجویان و پناهندگان در لندن، بیرمنگام ، لیدز و منچستر ارسال می‌شوند.

صوفیا علم از مسجد شرق لندن گفت: بسته‌های زمستانی به افراد با برخی از ملزومات اساسی در حالی که در قرنطینه هستند کمک خواهد کرد.

وی  خاطرنشان کرد: قرنطینه و کاهش حقوق و دستمزد به دلیل هزینه‌های اضافی باعث شده است که برخی خانواده‌ها برای تامین زندگی خودشان در تقلا باشند. برای برخی از افراد در پناهگاه‌ها نیز وضعیت دشوارتر است زیرا آن‌ها به ماسک محافظ و محصولات بهداشتی برای ایمن نگه داشتن خودشان بیشتر نیازمند هستند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha